Жай бөлшектерді қосу, азайту

Пәні Математика Пән мұғалімі: Жуншеева Жанар Сериковна.
Сыныбы 5 «а» сынып
Тақырыбы Аралас сандарды қосу және азайту.
Сабақтың түрі Аралас сандарды қосу және азайтуға есептер шығару.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;
Сабақтың мақсаты Аралас сандарды қосу және азайту ережесін пайдалана отырып,есептер шығарады.
Бағалау критерийлері Оқушылар осы тақырып бойынша білу,түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез, ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
Тілдік мақсат Оқытудың пәндік мақсаттары:аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі және қолданады.
Оқытудың тілдік мақсаттары:аралас сандарды қосу,азайту ережелерін білу және қолдану.
Алдыңғы білім Бөлімдері бірдей және әртүрлі жай бөлшектерді қосу,азайту.
Әдіс-тәсілдер «сұрақ-жауап», «дейін-кейін», «жұптық жұмыс», «тест», «топтық жұмыс», «зиг-заг», «ұжымдық тәсіл».
Құндылықтарды дамыту Әділдікке,патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту.
АКТ қолдану дағдылары Оқулық, тақта, интербелсенді тақта, дидактикалық материал, карточкалар, пластик тақта, интернет сілтемелері, бағалау парағы.
Сабақ барысы
Сабақ бөлім-дері Әдіс-тәсіл-дер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
Басы

6мин.

1.Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарын аудару.Сабақ мақсатын оқушыларға айту.

2.Топқа бөлу.Оқушылар тақтада тұрған карточкаларды алып,топқа бөлінеді.Оқушыларды топ ережесімен таныстыру.
Топ ережесі:Тыңдай білу!
Ұйымшыл болу!
Қол көтеру!
Көмек беру!
1топ-Дұрыс бөлшек.
2топ –Бұрыс бөлшек.
3.Психологиялық дайындық.«Күн шуағы»
Қуанамын мен де, (өзімді көрсетемін)
Қуанасың сен де, (жанымдағы досымды көрсетемін)
Қуанайық, достарым, (бір- біріміздің қолымыздан ұстаймыз)
Арайлап атқан күнге (қолдарымызды жоғары көтереміз)

4.Үй тапсырмасын тексеру. № 482

1).95 19/34 –371/2= 58 2/34=58 1/17 .
2).47 163/210 –3932/105=8 99/210= 833/70.
3). 301 367/540-277 31/60=24 88/540=2422/135.
4). 10922/25-10183/250=8137/250. 1.Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын
сайлайды.

2.Топ ішінде тәртіп ережелері айтылады.

3. Дұрыс бөлшек және бұрыс бөлшек ережелерін айтып,топ аттарын қорғайды.

3. Ортаға шығып, интербелсенді тақтадан көрсетіліп тұрған өлең жолдарын оқып, қимылдарын жасайды.

Үй жұмысын «Басбармақ» әдісі бойынша тексереді мұғалім. Дұрыс,
бұрыс бөлшек-тер, жазылған карточ-калар.

ҚБ:«Бас-бармақ» әдісі

ФИО автора:Жуншеева Жанар Сериковна
Прикрепите файл:Скачать файл
0

Автор публикации

не в сети 2 месяца

gulnar.aydapkelova

0
Комментарии: 0Публикации: 2Регистрация: 05-02-2020