Қысқа мерзімді жоспар «Атмосфера, оның құрылысы, ауаның құрамы», 6 сынып

ФИО автора:Mухамедиева Гулим Сейлхановна
Основной файл:Скачать файл

Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Атмосфера, оның құрылысы, ауаның құрамы Мектеп: Лингвистикалық бағыттағы ЖББ №16 мектеп
Күні: Қатысушының саны- Қатыспағаны -0 Пән:география
Мұғалімнің аты-жөні : Мухамедиева Гулим Сейлхановна
Сынып: 6
Оқыту
мақсаты: Атмосфера құрамын анықтайды

Оқыту
мақсаты/ Күтілетін нәтижелер:
Барлығы: Атмосфера және оның құрамдас бөләктері туралы негізгі ұғымдарына анықтама береді.
Көпшілігі: Атмосфера қабаттарына сипаттама береді
Кейбіреулері: Атмосфера құрамындағы газдардың тигізетін зияны мен пайдасына анықтайды

Физикалық география, экономикалық география
Алдынғы (бұрынғы) оқыту/предшествующееобучение: Еске түсіру

Ж о с п а р
Жоспарлау уақыты (минутпен) Жоспарланған іс-әрекеттер Бағалау
Ресурстар
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеттері
Кіріспе
3мин Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.
1,2 ,3деп топқа бөлу.
«Жүрек жылуы» тілек айту.

Оқушылар шеңберге тұрып көтеріңкі көңілмен амандасады, сабаққа араласады.

Топқа бөлінеді. Топтағы міндеттерін қайта бөліседі, хатшы бағалау парағын толтырады. Топтардың ұйымдасуын
сөзбен ауызша бағалау Кеспе қағаздар
Презентация
5 мин Қызығушылықты ояту.
1.«Ыстық орындық» стратегиясы

2.Картмен жұмыс
1 тапсырма
Аталған объектілерді картадан көрсет
2 тапсырма
Кез келген өзенге карта бойынша сипаттама бер Оқушылар «Ыстық орындыққа» отырған оқушыға гидросфераға қатысты сұрақтар қояды
Оқушылар атластағы карталарды пайдаланып, сипаттама береді. Мұғалім оқушыларды ауызша бағалайды: Жарайсың, керемет, тамаша, алға деген сөздерді пайдаланады.

карта, глобус
Негізгі бөлім
30мин

Атмосфера ,ауа қабаттары слайд көрсетіледі.
Нені тамашаладық?

II. Топтық жұмыс тапсырмалары
І топ: Атмосфераның құрамы.
ІІ топ: Атмосфера қабаттары.
ІІІ.Атмосфераның маңызы.

Формативті бағалау. «Бағдаршам»

«Өзін-өзі және топтағы мүшелерді бағалау»
ІІІ. Шығармашылық жұмыс
1.Атмосфера құрамында 78%—азот,21%—оттегі,1%— түрлі газдар бар.Осы мәліметтерді пайдаланып,диаграмма сызыңдар.
«Атмосфера өқұрылымы» суретіне талдау жаса
2. «Ауа қабатының тіршілік үшін маңызы». «Атмосфера құрамындағы газдардың тигізетін зияны мен пайдасы» Эссе жазу. Оқушылар тақырыпта өздері ашады.

Топтаса отырып, ойланады, талқылайды.
Постер арқылы қорғайды.

Топтар өзара бағаланады

Жеке жұмыс жасайды.Дәптерге жазады. жауап береді.
Мұғалім оқушыларды ауызша бағалайды: Жарайсың, керемет, тамаша, алға деген сөздерді пайдаланады.

карта , глобус, маркер
Рефлексия
7 мин
« 2 жұлдыз, 1 тілек»
Үй жұмысы: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.
1) А деңгей:§36 оқу
2) В деңгей: 28 суретті салу.
3) С деңгей:Реферат «Озон қабаты», «Ауаны ластаушы көздер» .
Барлық оқушылар сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын 2 жұлдыз, 1 тілек арқылы жеткізеді

«2 жұлдыз, бір тілек» стикер
Бағалау: Бағалау шкаласын түсіндіру Оқушылар бағалау парағындағы ұпай сандарын санап. жиынтық ұпай шығарады Қорытынды бағалау парағы бойынша шығады.

Автор публикации

Комментарии: 0Публикации: 1Регистрация: 26-02-2019