Түрлі графикалық материалдардың айқындауыш мүмкіндіктері

Сабақтың тақырыбы: Түрлі графикалық материалдардың айқындауыш мүмкіндіктері

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Түрлі графикалық материалдармен танысып, толық мағлұмат алу

Дамытушылық: графикалық материалдарды қолданып, жұмыс жасау.

Тәрбиелік: Өте ұқыпты орындауын қадағалап, дамыту

.

Сабақтың түрі: мастер-класс

Сабақтың көрнекіліктері: графикалы иллюстрациялар, нобай, суреттер

 

Сабақтың әдісі: көрсету, түсіндіру,

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу, қажетті құрал- жабдықтарын толықтыру, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын қайталау

Ахроматикалық түстер?

Хроматикалық түстер?

Графика дегеніміз не мағына береді?

Мағынаны тану

Графика (грек. Grafike, графо — мен жазамын) — сурет салу және баспа арқылы көркем бейнелерді (сурет, литография, монотип және т.б.) қоса, бейнелеу өнерінің бір түрі, бірақ өзіндік көрнекі құралдары мен экспрессивті мүмкіндіктері бар. Бояу мен графика жағында акварель, гуашь, пастел бар.

Графика түрлері:

станок (сурет, қолданбаған, басып шығару, танымал баспа),

кітап (иллюстрациялар, баспалардың дизайны және құрылысы),

қолданбалы (өндірістік графика, мөртаңба, буклет) постер.

Графикалық жұмыстарға арналған материалдар: қағаз, қарындаштар, өшіргіш, көмір, бор, пастель, акварель, гуашь, щеткалар, қауырсындар, бояғыштар

Қағаз. Сурет салуды оқыту барысында әрқайсысының қасиеттерін шебер қолдануға тырысатын газет, тұсқағаз, сурет, сызу қағаздары қолданылады.

Газет, тұсқағаздар мен орау қағаздары майда түйіршіктелген, бояғыш заттарды жақсы сақтауға қабілетті, ұсақ түйіршікті, сынғыш, беті бар. Сондықтан көмірмен және пастельмен жұмыс жасау үшін қолданылады.

Сурет салу және қағазды салу тығыз, ақ түсті тегіс және өрескел. Тегіс қағазда қаламмен және қаламмен, қарындашпен, көмірмен және бояумен өрескел қағазда жұмыс жасаңыз. Кедір-бұдыр бет бояғыш затты жақсы сақтап қана қоймайды, сонымен қатар оның ұзақ мерзімді жұмысына төтеп береді. Бұл сурет пен сызу қағаздарын білім беру мақсатына ең жақсы деп санауға мүмкіндік береді.

Қажетті жазулармен алдын-ала толтырылған әрбір қағаз парағында сіз тек бір жағына сурет сала аласыз. Жұмыс кезінде қағаз қозғалыссыз және түзу орналасуы керек, яғни оның жиектері үстел үстіңгі жиегіне параллель болатындай етіп орналастырылуы керек.

Қарындаш қарапайым. Сурет салу үшін графитті қарындашты пайдаланамыз, негізінен қырлы, орташа жұмсақтық — M және 2M. Жұқа сызықтар мен соққылар графиттің ұшымен сызылады, ал оның қалыңдығымен қалың сызықтар тартылып, көлеңкелеу жүргізіледі.

Процесс кезінде қарындаш раманың ортасында ұсталады және графиттің өткір бөлігімен сурет салу үшін кейде қолына айналдырылады.

Қарындаш пен қағазды тапсырмаларға сәйкес таңдау керек. Қалың қағаз сызықты сурет салу үшін жарамды, ал астық — тон-бейнелеу үшін. Суреттегі сәтсіз орындар жұмсақ және қатты, сонымен қатар наг деп аталатын қарапайым резеңке жолақтарды пайдаланып қарындашпен жұмыс жасағанда жойылады. Кейде тонды резеңке жолақтың, алақанның немесе шүберектің жеңіл жанасуымен жеңілдетуге болады.

Графитті қарындаш сызбалары, әдетте, өте жұмсақ қарындаштар қолданылған жағдайларды қоспағанда, бекітілмейді.

Жаңа сабақ

Оқушыларға жас ерекшеліктеріне байланысты қарапайым және күрделірек 2 түрлі сурет  нобайы таратылады.

Дайын суретті оқушылар қарандаш, гельді қалам, фломастер құралдардың бір түрімен  орындайды.

 

Сурет үлгілерінен өзіне бір стильді таңдап, тапсырманы орындайды

 

Сергіту сәті

Салдық-салдық өзіміз,

Талды әбден көзіміз.

Талды әбден қолымыз,

Әуенімен әндердің

Әдемі қимыл жасаймыз.

 

Сабақты қорыту:

Графиканы орындайтын құралдар қандай?

 

Үйге тапсырма беру

Жапырақ суретін графика түрінде орында

Бағалау; Оқушылардың орындаған тапсырмаларына баға қою, сараптама жасау.

 

ФИО автора:Кендіржанова Ләззат Ризабекқызы
Основной файл:Скачать файл
0

Автор публикации

0
Комментарии: 0Публикации: 1Регистрация: 14-03-2020