Сабақ жоспары » Менің сүйікті жемісім» мектеп алды даялық тобы

Білім беру саласы: Қатынас

Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің түрі: Қазақ тілі

Тақырыбы:  Менің сүйікті жемісім

Міндеттері:

Білімділік міндеті: Жаңа сөздер үйрету, жемістердің түрлерін, түстерін ажырата білуге, айта білуге дағдыландыру.

Дамытушылық міндеті: Балалардың жемістер  туралы түсініктерін молайту, қазақ тіліне тән дыбыстарды анық, дұрыс айтуға үйрету.

Тәрбиелік міндеті: мәденетті сөйлеуге тәрбиелеу. Тіл үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.

. Қолданылатын көрнекі құралдар:суреттер, сөздер, бейне жазба.слайд

Сөздік жұмысы: Алма-яблоко, алмұрт-груша, шие- вишня, жүзім-виноград,

өрік-абрикос, апельсин, банан, мандарин, киви.

Алма қызыл түсті. Алмұрт өте дәмді. Жемістер бақта өседі.

Билингвальді компонент: Сәлеметсіздер ме! балалар

Оқу іс-әрекет кезеңдері Педагогтың іс әрекеті Балалардың іс әрекеті
Мотиациялық -қозғаушылық Балаларды сәлемдесу. Тіл дамыту жаттығуын жасату

Бала,бала,балақан

Қане қайсы алақан

Саусақтарың әйбәт

Олай бұлай ойнап

 

 

Мұғалім:

—         Балаларға жемістерді  көрсетеді.

—         Сұрақтар қояды

—         Бұл не? Алма

—         Алам қандай түсті?

—         Бұл не?

—         Алмұрт қандай түсті?

—         Бұл не?

—         Банан қандай түсті?

«Кім тапқыр» дидактикалық ойыны.

Балалардың есте сақтау қабілеттерін жетілдіру, тілдерін дамыту мақсатында үлестірмелі материалдармен жұмыс жүргізеді. Оқытушы айтқан сөздерге сәйкес суреттерді көрсетеді.

 

—         Сәлеметсіз бе!

Балалар  амандасады.

Мұғаліммен бірігіп тіл дамыту жаттығуын жасайды.

 

 

Балалар  суретте көреді.

Сол бойынша сұраққа жауап береді.

Балалар қызығушылықпен ойынға қатысады.

.

 

Ұйымдастыру

шылық-

ізденушілік

2.«Тыңда, көрсет, қайтала» дидактикалық ойыны. Шарты: тақтаға  тақырып бойынша берілген  суреттер ілінеді. Балалар мұғалімнің  сұрақтарына жауап қайтарып, дыбыстық жаттығу жасайды.

Ал-Ал-Алма

Ал-Ал-Алмұрт

Өр-өр-Өрік

Жүз-жүз-Жүзім

 

4. Үлестірмелі материалдармен жұмыс. Суретке қарап, жеке сөздерді атайды.

Балалардың есте сақтау қабілеттерін жетілдіру, тілдерін дамыту мақсатында «Суреттерді жина» (құрастыру) ойыны ойнатылады.

 

-Жемістердің суреттері

 

 

Балалар буындар мен сөздерді бірге қосылып және жеке-жеке қайталайды.

 

Өлең жолдарын оқытушымен бірге қайталап, қимылдар жасайды.

 

 

Өлең жолдарын қайталап, бір-бірінің арқасына сурет салады.

 

 

 

Рефлексиялық түзетушілік Д\Ойын «Бауда ма, бақшада ма?»

Көкөністер мен жемістерді балаларға топтастырып жинату.

«Жемістер мен көкөністер» өлеңін жаттау.

Алма,алмұрт,қарбыз, қауын

Бәрі бақта піседі

Жапырақтар сусып-сусып

Жерге жаймен түседі.

Ойынды қызығушылықпен ойнату.

 

Өлеңді жаттауға тырысады.

 

 

Күтілетін нәтиже:

біледі:  Жемістердің, көкеністердің аттарын біледі

игереді: Пішінін, дәмін, түсін айтады, түсінеді

меңгереді: Адам ағзасына тигізетін пайдасын біледі

 

 

 

 

 

 

ФИО автора:Жельменева Гульден Касымхановна
Основной файл:Скачать файл
0

Автор публикации

0
Комментарии: 0Публикации: 8Регистрация: 07-10-2019