«Мектепке барар жол»

САБАҚ: 5 бөлім. Саяхат.

3 сабақ:

«Мектепке барар жол»

Мектеп: «Таман мектеп- бөбекжай- бақша кешені» КММ
Күні: Мұғалімнің аты- жөні:

Кусаинова Махаббат Еркебұланқызы

Сынып: 1 Қатысқандар:

 

Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: О 1.2.2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлем сөйлем құрастыру.
Ж 1.4.4.1 Бас əріптер мен кіші əріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып, гигиеналық талаптарға сай жазу.
Т.қ. 1.5.2.1 Əріп пен дыбысты ажырата білу, дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескере отырып, сөздерді дұрыс жазу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: берілген сөздерге қатысты сипаттау сөздерін айта және  жаза алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сурет бойынша сипаттау сөздерін айтып жаза алады, өз ойларын айта алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: гигиеналық талаптарға сай жазады, әріп пен дыбысты ажырата алады.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: сөздерді түсінеді, көшіріп жазады.
Пәнге қатысты сөздік қор немесе терминдер: мектеп, жол, көліктер, бағдаршам, жаяу жүргіншілерге арналған жол.
Диолог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: үйден шығу, аялдамаға бару,  мектепке келу.
Талқылауға арналған сұрақтар: бағдаршамды не үшін қолданамыз?
Не себепті деп ойлайсың?
Ишара:
Алдыңғы оқу: Мектеп, үй, жол, аялдама, автобус. Жол белгілері
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығу түрлері Мұғалімнің көмегі,

Ресурстар

Сабақтың басы: Кіріспе:Ұйымдастыру кезеңі:  Сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.

—         Психологиялық тренинг.

Жүретен жүрекке

—         Үй тапсырмасын тексеру.

Жаңа сөздерді жаттау.

—         Оқушыларды екі топқа бөлу.

 
Сабақтың ортасы:

 

Есте сақтау:1.сөздік жұмысы: Жаңа сөздерді интерактивті тақта арқылы көрсету, оқушылар сөздік дәптерлеріне көшіріп жазады. Мен оқимын, оқушылар  оқиды, дәптерлеріне жазады.
  Үлгілеу:2.жаяу жүргіншілер жолы.

Үлгі бойынша сөйлем құрастырып жазу.

______.

______ _______.

______ _______ _______.

Бағдаршамның үш түсі.

Мен слайд арқылы сұрақтар оқимын.
  Қолдану:3.қызықты сұрақтар:

Бірінші топ.

Екінші топ

Сергіту сәті: «Қамажай»

 
  Пысықтау:4. Жұмбақ шешу.

«Бағдаршам» ойыны.

 
Сабақтың соңы:

 

«Артығын тап» ойыны

Сабаққа қатысқан балаларды бағалау/ мадақтау.

Рефлексия: «Екі жұлдыз, бір тілек»

 
Қосымша ақпарат:
Саралау:  Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

 

Бағалау: Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс:

Денсаулық және қауіпсіздік.

АКТмен байланыс.

Құндылықтармен байланыс.

Тәрбие элементтері.

Рефлексия:  
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?  
Бүгін оқушылар не үйренді?  
Сабақ қалай өтті?  
Қандай деңгейде өтті?  
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?  
Тапсырсмалар сәйкес болды ма?  
Уақытты қалай пайдаланым?  
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?  
Қорытынды бағалау:

Оқыту мен оқуға қатысты ең жақсы өткен екі нәрсе:

 

Оқыту мен оқуға қатысты қандай екі нәрсе немесе тапсырмалар сабақтың одан да  жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?

 

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
ФИО автора:Кусаинова Махаббат Еркебулановна
Основной файл:Скачать файл
0

Автор публикации

0
Комментарии: 0Публикации: 1Регистрация: 09-01-2020