Мақала тақырыбы: «Жаңартылған білім мазмұны жағдайында саралау жүргізудің ерекшеліктері»

Мақалада жаңартылған білім мазмұны жағдайындасаралау жүргізудің ерекшеліктері, саралаудың түрлері атылады. Саралау сабақты жоспарлаудан басталады. Алдымен сабақ тақырыбына сәйкесоқу мақсаттары сараланып, ол сабақ мақсаттарымен нақтыланады. Ойлау дағдыларының деңгейін анықтай отырып, бағалау критерийі құрастырылады. Соған сәйкес тапсырмалар әзірленеді. Тапсырмаларды саралаудаоқушылардың жас ерекшелігі, деңгейі, қызығушылығы ескерілуі тиіс. Осылайша жоспарлауда сараланған тапсырмалар оқушыларға беріледі. Тапсырманы орындау барысында оқушылардың деңгейі анықталып, саралау жүргізіледі. Мұғалім тарапынан қолдау, ынталандыру, алға жетелеу жұмыстары жүргізіледі. Олар: сұрақ қою, диалог арқылы, қарқынына байланысты, дереккөздер ұсыну, топтық жұмыстар арқылы, т.б.

ФИО автора:Мамутова Гулдарига Туремуратовна
Основной файл:Скачать файл
0

Автор публикации

0
Комментарии: 0Публикации: 3Регистрация: 25-02-2020