• Республ. олимпиада

    14 января - 24 февраля
  • Служба поддержки

    +7 (778) 411 95 35
By - Сахиева Роза Файзуллаевна

Краткосрочное планирование по математике 4 класс

 

Қысқа мерзімді жоспар

МатематикаУақыты:Кабинет:Мұғалім: Сахиева Роза Файзуллаевна
Сабақтың тақырыбыАрифметикалық амалдардың ауызша тәсілдері
СілтемеМатематика   оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығықосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Мақсаты: арифметикалық амалдар туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін қорытындылау.
Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер  үлестіріледі.Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа  бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасыОқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі күніне сәттілік тілейді. 

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау

 

Өткен сабақты пысықтау

(балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) 2. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245 , 123, 456, 789 т.с.с.

Оқушылар ауызша орындайды
Қызығушылықты оятуАуызша жұмыс.  Зейінділік ойыны:

1.      Балалар карточкаға 5 секунд қарап, жатқа математикалық символдарды ретімен жазып шығу керек.

2.

+ Р ? – S
123        +? —???
[   х  — 5 )
+ ) см Р :

 

 

3.      Метрмен нені өлшейміз? 1 дм неше см бар? 1 м неше дм бар? 1 м неше см бар?

1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.

1). – Мына сандар қатарының қандай рет тәртібін енгізу керек? Мұндағы «артық» сандар қайсысы және олар неге «артық»?

10, 20, 30, 40, 55, 60.   (55 – дөңгелек сан емес)

1, 7, 14,21,27. (1саны  7-ге бөлінбейді)

12, 23, 341, 48, 55, 67, 76.  (341 – үш таңбалы сан)

24, 11, 13, 15, 17, 19, 19, 12. (24 – екі ондық бар)

№ 1.карточка

750 + 10 = 760            900 – 130 = 770                        110 + 55 = 165

230 + 20 = 250            800 – 450 = 350                        250 + 550 = 800 т.с.с.

№ 2. карточка

А).  256 : 4 – 15 3 = 64 – 45 = 19      ә). 500 – (693 – 446) =  500 – 247 = 253    б).(176 + 412) : 6 = 98

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындау

Жаңа сабақ№ 3 карточка

. Есепті түсіндіріп шығару.

1кг = 1000г.                                                      Шешуі: 250 + 150 = 400 (г)  карамель

Карамель — ? , 150г артық        1000г                            250 + 400 = 650 (г) карамель мен ирис

Шоколад — ?                                                                    1000 – 650 =350(г) шоколад.

Жауабы: 350 г шоколад

№ 4 карточка

Кесте бойынша есеп құрастыру. Тақтада түсіндіріп шығару.

Ш: 25   3 + 19 4 = 75 + 76 = 151     Ж:  барлық бала саны 151 бала.

Өздік жұмыс. № 6. Салыстыр.

1000 – 250 < 1000 – 25       630 + 300 + 20 > 630 + 30 + 200       90 + 110 > 80 + 120

 

Сергіту сәтіСергіту сәті

«Көңілді қалпақ» ойыны

Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.

 

 

Бірінші байлық — денсаулық.
Екінші байлық — еркіндік
Үшінші байлық — тіл байлық
Төртінші байлық — қайрат-күш
Бесінші байлық — ақ жаулық
Алтыншы байлық — балаңыз
Жетінші байлық — жүз саулық
Ой толғанысӘр қораптан кез келген цифрды алып, үш таңбалы сандар құрастыр және оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.

911, 508, 704, 457, 694,  …

 

Сабақты бекітуБүгінгі сабақта біз не істедік?Саған қайсы тапсырма қиын болды?

 

Үй тапсырмасыОқулықта берілген тапсырмаларды орындау. 

Оқушылар күнделіктеріне жазады

 БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Бағалау парақшасын толтырады

 

 

0
Файл (разработка учителя):Выгрузить загруженный файл
ФИО автора:Сахиева Роза Файзуллаевна
Город, школа работы:Кызылорда средняя школа №271

Автор публикации

не в сети 3 недели

Сахиева Роза Файзуллаевна

0
Комментарии: 0Публикации: 2Регистрация: 31-01-2019

Добавить комментарий

Your email address will not be published.
*
*

Авторизация
*
*
Регистрация
*
*
*
*
Генерация пароля
О работе с сайтом, размещая свои публикации на нашем сайте, пользователи берут полную ответственность на себя за контент материалов и разрешение любых спорных вопросов с третьми лицами. Мы всегда готовы помогать Вам в публикации, редакции сайта и в ряде других вопросов. Если Вы обнаружили ошибку на нашем сайте или незаконное использование материалов, сообщите администрации сайта.