Главная » Файлы » Планирование » Поурочное планирование

Сусыз өмір жоқ. 5 сынып


15.11.2018, 19:48

САБАҚ:1-2 Мектеп: № 1 ОЖББМ

Күні: 12.11.2018. Мұғалімнің аты-жөні: Ж.А. Карабалина

Сынып: 5 «в» Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Сусыз өмір жоқ.
Оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

5.Т5. Тірек сөздер,жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.
5. А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп,лайықты жауап беру.
5. Ж4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

Жетістік критерийлері Оқушыныңтөменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша судың тіршілік көзі екендігін түсінеді, достарымен сөйлеседі.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді сөйлесім барысында тиімді қолдана алады, суды үнемдеу керектігін түсіндіреді.
Оқушыныңжоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясындағы мәтін мазмұнын баяндайды.
Жаңа сөздер. Үнемдеу, сұрауы бар, аштық, шөл, сел,ағза, тұрмыс.
Сабақта қолданылатын материалдар. Интербелсенді тақта, слайдтар,маркерлер, плакат,желімқағаздар, бағалау парақтары.
Алдыңғы білім
Оқыту әдістеріСипаттау, талдау,әңгімелеу, сұрақ-жауап, тренинг, сергіту.
ДереккөздеріӘдістемелік құралдар, дидактикалық материал, сөздік.

Жоспарлана-тын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Сабақтың басы
Оқушылармен амандасу.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Сәлем берем гүлге де,
Сәлем берем күнге де,
Сәлем берем сізге де,
Сәлем берем өзіме де.
Оқушылардың іс-әрекеті: «Жақсы сөз жанды жадыратар» Бір-біріне жақсы сөз, тілек айтады.

Қызығушылық ояту.
«Сиқырлы сұрақ» стратегиясы.
Жұмбақтарды тыңдап, жауабын айту.
Дескриптор.
Жұмбақтардың мағынасын түсінеді.
Жұмбақтардың жауабын айтады.
Дәмі де жоқ, түсі де жоқ,
Пайдаланбас кісі жоқ.
Аяғы жоқ жүреді,
Сылқ-сылқ күледі.( Су)
Қыста ғана болады,
Ұстасаң, қолың тонады (Қар)
Қоршауы селдір. (Көз)
Терезе әйнегін жуады,
Бірақ сүртпейді. (Жаңбыр)
ҚБ. Мадақтау сөздер.
«Сөздік сайысы». Топтық жұмыс.
Тақырыпқа байланысты сөздер айту.Синоним келтіру.
Дескриптор.
Тақырыпқа байланысты сөздерді айтады.
Сөздердің синонимдерін айтады.
ҚБ. Көңіл-күй одағайлары.

Зерттеушілікке бағыттайтын сұрақтар.
Сөздік жұмысы.
Су-вода-water
Үнемдеу - экономить, беречь
Сұрауы бар-есть спрос
Аштық-голод
Шөл- жажда
Сел-наводнение
Тұрмыс-быт (в быту)
Ағза-организм (человека)
Мәтінді тыңдау.
Тірек сөздермен жұмыс.
Сөздерді орыс тіліндегі баламасымен сәйкестендіру.
Негізгі тақырыпты анықтау.
Мысал келтіріп,өмірмен байланыстыру.
Мақалдар айтып,өз ойларын білдіру.
Дескриптор.
Сөздерді орыс тіліндегі баламасымен сәйкестендіреді.
Сабақтың негізгі тақырыбын анықтайды.
Мысал келтіріп, өмірмен байланыстырады.
Мақалдар айтады.
Өз ойларын білдіреді.
Суды богатство
Өмір жоқводу
Қажетпользуемся
Тіршілік существование
Шөлнет жизни
Үнемдеу ценить
Қадірлеу жажда
Өсімдіктерге экономить
Тұрмыста в быту
Пайдаланамыз растениям
Байлығы необходимо

суаруполивать
ҚБ. «1 шапалақ» әдісі.

Сергіту. «Өз елімді сүйемін».

Тілдік бағдар.
Мәтіннен Қанша? Неше? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тауып, нені білдіретінін айту.
Оқулықтағы ережені оқу. Мысал келтіру.
Мәтіннен сан есімдерді теріп жазу.
Өз мысалдарын келтіру.
Дескриптор.
Сан есімнің мағынасын түсінеді.
Мәтіннен сан есімдерді табады,жазады.
Өз мысалдарын келтіреді.

ҚБ. «3 шапалақ» әдісі.
Жұптық жұмыс.
Сан есімдерді қолданып, тақырып бойынша диалог құру.
Дескриптор.
Сан есімді қолданып, диалог құрастырады.
Диалог құрастыру ережесін сақтайды.
Саралау.
Үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі жақсы оқушылар қолдау жасайды.
ЖТО қатыстыру.
Үйренген сөздерді пайдаланып, сан есімдерді қолданып мәтін мазмұнын, өз көзқарасын білдіріп баяндау. (ОЖЖ оқушылар).
Дескриптор.
Өз пікірін білдіреді.
Пікірін дәлелдеп қолданады.
Өмірмен байланыстыра отырады.
Қорытынды шығарады.
Үйренген сөздерді пайдаланады.
Сан есімдерді қатыстырып, баяндайды.

ҚБ. Смайликтер.
Топтық жұмыс.
1 топ судың пайдасы туралы, 2 топ судың зияны, 3 топ жалпы су туралы не білетіндері туралы постер жасату.
Дескриптор.
Ақпаратты жинақтайды.
Өз ойларын жеткізеді.
Постерді қорғайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.
Қорытындылау. Слайд арқылы.

Су деген тіршілік наны емес пе?
Су деген -табиғаттың жаны емес пе?
Су жоқ жерде өмір жоқ, ол-ақиқат.
Күміс су қара жердің сәні емес пе?!
Кері байланыс.
Ауызша. Сұрақ-жауап арқылы.
Бұрын білмегендерің болды ма?
Үйге: 96 бет, 9 тапсырма.
Рефлексия. «Таңдау» әдісі.

Категория: Поурочное планирование | Добавил: zhanna69
Просмотров: 22 | Загрузок: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar