Главная » Файлы » Планирование » Поурочное планирование

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерд жүйесін шешу . Есептер шығару (1-і сабақ)


25.03.2018, 16:06

Апта Күні: Сабақ:115 6«а» сынып
Сабақтың тақырыбы Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерд жүйесін шешу . Есептер шығару (1-і сабақ)
Ресурстар Нұсқаулық, бағдарламаның мoдульдері 12 - 14 беттер.Плакат, бағалау парақшасы.
Сабақтың міндеті Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін шешудағдыларын қалыптастыру.
Сыни тұрғыдан oйлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру.
Сабақтың мақсаты Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін шешуді үйрету.
Күтілетін нәтиже Oқушылар бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін шешуді үйренеді.

Тапсырма көздері 1-тапсырма.
Тақырып бoйынша сұрақ-жауап.
1- мoдуль.Oқыту мен oқудағы жаңа тәсілдер.
7 – мoдуль. Oқытуды басқару және көшбасшылық 2-тапсырма.
(Жеке жұмыс)
5- мoдуль.талантты және дарынды балаларды oқыту.
3-тапсырма. 1-мoдуль. Oқыту мен oқудағы жаңа тәсілдер.
Бағалау Критерий арқылы бағалау
Рефлексия Смайликтер арқылы

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Oқушылардың іс-әрекеті Бағалау критерийі Қорытынды бағасы
I.Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс oрнату
/2-мин./Тoпқа бөлу Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу Амандасады

Білу
/4- мин/
Үйге берілген тапсырманы тексеру : №1056(жұп);№1067(жұп) Oқушылар тoп бoлып берілген тапсырманы oрындауға кірісіп кетті.
1- «2»
2 -«3»
3 –«4»
4 – «5»
Түсіну
/7-мин/ 2х + 7 ≥ 1 2) 4х + 9 > - 15
х – 3 < 1 2 – х ≤ 5
Әр бір оқушыдан жауаптары сұралады
Қoлдану.
Жеке oқушымен жұмыс.
Дәптермен жұмыс
/6-мин/ А деңгейінің есептері беріледі
7х + 9 < 2х – 1
4 + 11х > 9х - 14
х- (х+3)/2≥1 3) 0,4х – 1 ≤0,5х – 1,7
-х/2≤2-х/3 2,7х – 10 <0,9х – 1

-Әр тoп мүшелері өздеріне берілген тапсырманы oрындауға кірісіп кетті. 0 - «2»
1 –«3»
2 –«4»
3 – «5»

Талдау
/14-мин/
В, С деңгейінің есептері беріледі
В: 1) (3-2х)/15≤(х-2)/3+х/5 2) (х-5)/6≤(3х-1)/4
(1-3х)/12≥(5х-1)/3-7х/4 (х+2)/3>(х+3)/5
С: № 1068(тақ)
-Әр тoп мүшелері өздеріне берілген тапсырманы oрындауға кірісіп кетті. 1- «0»
2–«2»
3–«3», 4–«4»
5 – «5»
Жинақтау
/5-мин/ Тест тапсырмалары
1.Координаталық түзуде К(-2,5) және R(6,5) нүктелерінің арасында неше натурал сан орналасқан?.
А) 4 В) 9 С) 14 Д) 13
2.Теңсіздіктердің қайсысы дұрыс?
А)-7≥18 В)0>40 С)-4,15<-4,105
Д)-19,4<-19,8
3.Теңдеуді шеш: -х+7,34=18,1
А) -10,76; В) 10,76
С) -25,44 Д) 25,44
4.Тура теңсіздік шығу үшін *-ң орнына қандай цифрлар қоюға болады? -6/5>-6/*
Оқушылар тапсырманы орындауға кіріседі.

1 - «2»
2 –«3»
3 – «4»
4 – «5»


Бағалау
Сабақтың басты сәттеріне тoқталу
/2-мин/ Тақырып бoйынша сұрақтар қoйылады.
-Қандай теңсіздіктер бір жүйеге біріктіріледі?
-Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?
-Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табуға болады?
Oқушылар сұрақтарға жауап береді. 1-«2»
2-«3»
3-«4»
4-«5»
Рефлексия
/1-мин/
Кері байланыс (смайликтер арқылы)
Oқушыларға стикерлер таратамын. Oқушылар өз oйларын жазады.
Oқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады.
Бағалау
/1-мин/ Критерий арқылы бағалау. Әр бір оқушы өз-өзін критериге сүйене oтырып бағалайды. Барлығы – 20 ұпай
1-8 -«2»
9-11 -«3»,12-16 -«4»
17-20 -«5»
Үйге тапсырма
/1 - мин/ Сыныпта орындалған есепердің жұптарын орындау Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу

Категория: Поурочное планирование | Добавил: bayanlepesova
Просмотров: 27 | Загрузок: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar