Главная » Файлы » Планирование » Поурочное планирование [ Добавить материал ]

Нәтиже сабақ

Вы сможете скачать через 0 сек.

05.12.2017, 21:57
3-сынып
Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ
Жалпы мақсаты: оқушылардың алған білімдерін тексеру, бекіту; оқушыларды коммуникативтік қарым-қатынасқа түсуге жетелеу және байланыстыра сөйлеу дағдысын қалыптастыру; Жеке, жұппен және топпен жұмыс жасай білуге баулу.
Оқу нәтижелері: алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Көрнекіліктер: копьютер, қима қағаздар, суреттер, слайдтар.
Сабақтың кезеңдері: Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті Уақыты
Кіріспе:
1.Ұйымдастыру кезеңі

2.Психологиялық ахуал туғызу

3.Топқа бөлу 1.Сәлемдесу.
Оқушылармен амандасып, түгендеу. Кезекшімен сұхбат жүргізу.
2. «Шаттық шеңбері»
Оқушыларды шеңберге тұрғызып «Тілек айту» тренингін жүргізу.
3. «Суреттер»
Жемістер мен көкөністер суреттерін пайдаланып оқушыларды 2 топқа бөлемін.
Оқушылар амандасады.

Оқушылар шеңберге тұрып, бір біріне жақсы тілектер айтады.

Оқушылар жемістер мен көкөністер суреттері арқылы топтарға бөлінеді.
2 мин.

2 мин.

2 мин.
Тұсаукесер
1.Қызығушылықты ояту

2.Сабақтың тақырыбын ашу 1.«Сын тұрғысынан ойлау»
«Венн диаграммасын» қалай толтыру керектігін түсіндіремін. «Күз» туралы білімдерін тексеру.

Слайдтар көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашамыз.
Формативті бағалауды жұлдызшалар арқылы жүргіземін. Оқушылар тақтада «Венн диаграммасын» толтыру арқылы жемістер мен көкністер атауларын еске түсіреді және оларға қатысты сын есімдермен жұмыс жүргізеді. Күз туралы әңгімелейді.

Өз ойларын айтады, сабақтың тақырыбын ашады. 5 мин.
Негізгі бөлім 1-кезең «Кім көп біледі?»
«Баспалдақтарға» сүйене отырып тақырып бойынша білгендерін тексеремін, жұлдызшалармен бағалаймын.

2.кезең «Пікір алмасу» «Галстук» әдісі, әр топ оқушылары галстуктерге сұрақтарын жазады, қарсы топ оқушыларына сол сұрақтарын қояды.Формативті бағалау жұлдызшалар арқылы жүргізіледі.

Сергіту сәті
«Кегли аламыз» Оқушылар «Баспалдақтар» арқылы жұмыс жасайды.
Отбасы тақырыбы бойынша алған білімдерін еске түсіреді.
Баспалдақтар реті: сөз-сөз тіркесі-сөйлем-өлең

Оқушылар бір-біріне сұрақтарын қою арқылы өзара диалог жүргізеді.
«Уақыт» тақырыбына байланысты сұрақтар құрастырады

Оқушылар әуенді тыңдап дөңглене билейді, әуен тоқтаған кезде, кегли алады, ала алмай қалған оқушы белгілі бір әріпке сөздер айтады. 4мин

4мин.

3 мин

Қорытынды:

Рефлексия

Үйге тапсырма

Бағалау 3. кезең «Кім жылдам?»
Оқушыларға «Үй, бөлме»тақырыбына сұрақтар қоямын.
Оқушылардың грамматикалық білімдерін тексеремін. Жидек артына кез келген сөз жасырамын. Сол сөздермен жұмыс. Берілген сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар берілген сөздерді тәуелдейді, талдайды. Әр топтың лидерлері тақтаға шығып сөздер талдайды. 5 мин.
4 кезең «Ойлан-жұптас-бөліс».
Компьютерде берілген сөздерді аудару. Әр топқа 7 сөзден беріледі.

Графикалық органайзер толтыру. «Үй» сөзіне сипаттама беру.

Алма ағашы» суретін тақтаға ілемін.

Оқушылар топта сөздерді аударады, аудармасын айтады.

Оқушылар кестені толтырады және оны қорғайды.

Оқушылар оқушылар қағазға не үйренгенін, не ұнағанын жазып, алма ағашына іледі

3мин.

5 мин

3 мин

2 мин
Категория: Поурочное планирование
Просмотров: 23 | Загрузок: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Случайные материалы:
Всего комментариев: 0
avatar