Оқушыларға «Миға шабуыл» ретінде мұғалім бірнеше сұрақтар қояды. 1.Достық дегеніміз не? 2.Сен досыңа қандай жақсылық жасайсың? 3.Сенің досың кім? 4.Сенің досың қандай? Оқушылар өз достары туралы пікір алмасады. Мұғалім оқушыларды мұқият тыңдайды. Достық, дос туралы қысқаша түсінік береді. Скачать...
«Ертегілер елінде» курсының басты мақсаты – оқу және жазу дағдылары қалыптасқан, алғашқы тілдік мағлұматтарды, сөйлеу әрекетінің түрлерін меңгерген, байланыстырып сөйлей алатын; ана тілін сүйетін, адамгершілік, Отансүйгіштік сезімдері қалыптасқан, шығармашылыққа бейім жеке тұлғаның қалыптасу мен дамуына мүмкіндік жасау. Скачать свидетельство...
Абай Құнанбайұлы – ұлы ақын. Ол – қазақ халқының мақтанышы. Абай атаның қолжазбалары – бізге жеткен мол байлық және маңызды мәдени мұра. Абай атамыз адамгершілік, достық, мейірімділік, білім, табиғат туралы көп жазды. Біз бұл туралы музейде сақталған құжаттардан білеміз. ...
Оқушылар тақырыптың аясында қазақша қарапайым сөйлемдер құрау арқылы жаңа сөздер меңгереді. Сан есім сөздерін ауызша және жазба жұмыстаоында орынды қолдану. Скачать свидетельство о публикации
Бұл жұмыста 4-орыс сыныптарына арналған қазақ тілі пәнінен Дизайнер тақырыбына арналған презентация. Слайдтар сапалы жасалған. 4-сынып мұғалімдері үшін керемет материал. Дизайнер сабағы 2-тоқсандағы 53-сабақ. Слайдта түрлі тапсырмалар мен сөздіктер берілген. сөздер сауатты жазылған. Скачать свидетельство о публикации
Бұл еңбекте 4 орыс сыныптарына арналған қазақ тілі пәнінен Айтыс өнері тақырбына керемет презентация жасалған. материалда қазақтың айтыс өнері кеңінен талқыланып басқа ұлт өкілдері үшін өзіміздің төл өнерді насихаттауға керемет мағұлматтар беріледі. сондай-ақ сабаққа қатысты жаңа сөздер мен кестелер,...
сыныпқа арналған “Көмекші робот” тақырыбындағы ашық сабақтың жоспары. Жоспар жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жасалған. Скачать свидетельство о публикации
4.3.1.1 мәтінді /сөзді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.5.1.2 көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану; 4.3.3.1 мәтіннің жанрын(мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау. 4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті...