Открыйтый урок по казахскому языку и литературе на тему “Шәкәрім Құдайбердіұлы . Зат есімнің жалғауы” предназначен для учащихся 10 класса или же для студентов 1 курса. В плане использованные активные методы обучения с целью развития умственных и творческих способностей...
Хикаяттың сюжеттік желісін таныту барысында кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы мінездеме беруге, туындының түйінді ойын, идеясын әдеби талдай білуге төселдіру. Жазушының тіл шеберлігін, композициялық құрылымын айқындау, Скачать свидетельство о публикации
Абай орыс әдебиетін 1882 жылдан бастап аударған. Ең ірі аудармасы орыстың ұлы ақыны М.Ю. Лермонтовтың “Бородино” атты патриоттық өленінен үзінді. Ең соңғысы осы ақынның “ Вадим” атты әңгімесі Скачать свидетельство о публикации
Қазақтың тұңғыш бала тәрбиесіне көп көңл бөлу керек екенін жазған,Алаш арыстарымен қаламдас болған, Торғай топырағынан шыққан өжет қыз туралы Скачать свидетельство о публикации
10- сыныптың қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша өткізілген ашық сабақтың тақырыбы: “Ж. Аймауытов “Әнші” әңгімесі” деп аталады. Сабақта әр тапсырмадан кейін бағалау үшін дескриптор берілді. Бағалаудың “Бас бармақ”, “Блоб ағашы” сияқты әдістері қолданды. Скачать свидетельство о публикации
Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы, Булаево қаласы “№2 Булаево орта мектебі”КММ Қазақ тілі мен әдебиеті . Сабақтың тақырыбы; Мағжан Жұмабаевтың “Түркістан” өлеңі 10 сынып. Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Мусина Зәмзәгүл Кенесовна Скачать свидетельство о публикации
Қазақ киносы мен театрының қазіргі келбеті. Тарихи шығарманы сахналау 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету; 10.5.1.2 сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды...
10 сыныпқа арналған сабақ жоспары, жаңа бағдарлама бойынша құрастырылған. сабақтын мақсаты оқу бағдарламасына сай. Жасыл экология модульдік тақырып бойынша Жасыл бедеу сабақ жоспары. Оқушылар сабақ барысында мәтіннің тақырыбын анықтайды, сол тақырыпқа қосымша материалдар табады, екі мәтінді Венн диаграммасы арқылы...
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Функционалдық сауаттылық дегеніміз – адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, адамның мамандығына, жасына қарамай үнемі білімін жетілдіріп отыруы. Құзіреттілік дегеніміз – оқушының алған білімі мен дағдыларын...
КЕПІЛДЕМЕ Анықтамасы: Кепілдеме дегеніміз – жеке адам туралы өз саласындағы кәсіби шеберлігін, жеткен жетістіктерін сипаттай отырып жазылатын ісқағазының бір түрі. Кепілдеме – жалпы құрылымы жағынан мінездемеге ұқсас құжат. Ортақ белгілері: 1) екеуі де жеке адам өміріне қатысты құжат....
Сабақтың тақырыбы Сүйінбай Аронұлы. «Бөрілі менің байрағым» өлеңі. Сабақтың мақсаты: Білімділік: ақын өлеңдерінің тақырыптық-идеялық негізін ашу, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыруға жағдай ұйымдастыру. Дамытушылық: мәтінмен жұмыс жасау,ойды жүйелі баяндау, өзіндік пікір айта білу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: ұлтжандылыққа, адамдық ізгі...
Салыстырмалы шырай, лексика-грамматикалық сипаты Әлемдегі тілдерде ең кең танылған шырайдың түрі, салыстырмалы шырайдың барына ешкім күмән келтірмейді, яғни ол түрлі тілдерге ортақ құбылыс. Салыстырмалы шырайдың қазақ тіліндегі өз көрсеткіштері бар. Бұл шырай байырғы сын есімдерден «-рақ, -рек» жұрнағы арқылы...
Современный образовательный процесс предполагает развитие у обучаемых творческих способностей. Подобное требование диктует необходимость работы учащихся с огромным потоком справочной информации, самостоятельно формируемой ими в виде творческой образовательной продукции. Решению данной задачи способствует развитие проектных технологий в изучении истории. В...