«Дүние жүзі халқының тілдік әлеуеттері мен топтары «

                                   

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Халықтар географиясы

Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Қадыр Нұргүл Жолдыбекқызы

 

Сыныбы: 7 «Г» Қатысушылар саны: 20 қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы Дүние жүзі халқының тілдік әлеуеттері мен топтары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Сабақ мақсаттары

7.4.1.1.Дүние жүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін түсіндіреді.
Жетістік критерийлері Білу және түсіну:

Халықтың нәсілдік, тілдік семьялар,этникалық, діни құрамы ұғымдарын біледі.

Қолдану:

Діндерді  бөле алады, оларды кестеде топтастыра алады, картадан таралу аймақтарын көрсете алады, жоспар бойынша сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар  
Құндылықтарды дарыту

 

Д.ж. халықтарының діни көрсеткіштерін анықтауда, әр  діндердің өзіне ғана тән  құндылықтарын түсіну дағдысын қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстар Тарих,география,биология
АКТ қолдану дағдылары Ғаламтор желісінде тақырыпқа қатысты  мәліметтерді іздеуде АҚТ мүмкіндігін пайдалана алады.
Бастапқы білімдер Тарихи мәдени аймақтар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет   Ресурстар
 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал тудыру: Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру.

Нәсілдердің ерекшеліктері бойынша елдерді топқа бөлінеді

«Ой қозғау» әдісі.

1. Әр ұлттың ең негізгі ерекшелігі неде?

2. Дүние жүзінде көп тараған қандай тілдерді білесіңдер?

3. Елімізде қанша ұлт өкілдері бар?

4.Біздің қаламызда қандай ұлт өкілдері туралы және қандай тілде сөйлейді?

 

А-деңгейі. Географиялық диктант.

1. Мәдениет дегеніміз …………………..

2.Дүние жүзі өркениеттің орталықтары ………………………

3.Тарихи-мәдени аймақтар …………айтады.

4.Этнография — ………. зерттейді.

5.Дүниенің жеті кереметіне ……………. жатады.

Дискрипторлар:

(А)деңгей; -сураққа дұрыс жауап бередіі – біледі; түсінеді.

— терминдер бойынша түсінігі қалыптасқан;

В деңгейі: Кестені толтыру.

Діндер П.б уақыты мен орны Таралу аймақтары
1.Христиан

Соның ішінде

   
Католик    
Протестант    
Проваславие    
2.Мұсылман

(Ислам) соның ішінде

   
Суниттер    
Шитер    
3.Будда    

Дискрипторлар:(В)деңгейі;

—          Діндердің пайда болған уақыты мен орталықтарын атайды,

Жаңа пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін кестеге дұрыс орналастыру.

Атауы Аймағы Орналасқан жері Суреті
Колизей      
Ұлы Қытай қорғаны      
Мачу-Пикчу      
Петра кешені      
Тәж-Махал      
Христостың мүсіні      
Чичин-Ица      
Гизадағы пирамида      

 

3-топ: Қазақстандағы жеті керемет сипаттамасын және суреттерін дұрыс орналастыру тапсырылады.

Аталуы Сипатталуы Суреті
Тамгалы шатқалындағы жартасты суреттер    
Алтын адам    
Маңғыстаудағы жартасқа салынған мешіттері    
Қазақтың ұлттық аспабы — домбыра    
Киіз үйі    
Қожа Ахмет Яссауи кесенесі    
Бәйтерек кешені    

Дискрипторлар:

—          суреттер бойнша жеті кереметті анықтайды;

карта бойынша суреттерді кестеге дұрыс орналастырады.

 

 

1-      сурет                                 2 – сурет

 

Маркерлік тақтаны пайдаланыңыз немесе баламасы ретінде PowerPoint презентациясын көрсетіңіз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

Жаңа сабақ.  Тақырыпты түсіндіру, кейбір ұғымдарды ашып көрсету.

Географиялық қоржын.

Ø  Тіл деген не?

Дүние жүзі тілдері — Жер шары халықтары тілдерінің жиынтық атауы. “Халықаралық лингвистикалық энциклопедияның” (“The Іnternatіonal Encіclopedіa of Lіnguіstіcs”, 1992) дерегі бойынша, дүние жүзінде 1970 — 80 жылы 6604 тіл (оның ішінде 300 өлі тіл) болса, ал “Әлем тілдерінің атласы” (“Atlas of the World’s Languages”, 1994) әлемде 6796 тіл бар деп мәлімдеген. 20 ғасырдың 90-жылдарында дүние жүзінде 6 мыңдай тіл бар деу шындыққа неғұрлым сай келеді. Дегенмен, ғылымда Дүние жүзі тілдердінің ұзын саны 3000-нан 10000-ға дейінгі аралықта деген тұжырым да жоқ емес.

Тапсырма №1: Жұптық жұмыс. 7 сынып оқулығындағы §234-235 беттердегі мәтінді пайдалана отырып дүние жүзі діндері тірек сызбасын  жалғастырыңыздар

 

Әр жұп өз жұмыстарын сыныпта жариялайды

Бағалау критерийлері

Критерийлер Дискрипторлар Бағалау шкаласы

Т/Ж

Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтауда Д.ж. Діндерінің

құрамы бойынша топтастыра алады;

Әлемдік діндерді біледі;

 

Сергіту сәті. Сыныппен жұмыс /2 минут/.

Тапсырма: берілген ғимараттарды дін трлеріне сәйкестендіріңіздер

  

1 сурет                            2 сурет                         3 сурет

 

Тапсырма №2: топтық жұмыс. мәтінді  пайдалана отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттаңыздар.

1-топ. Христиан

2-топ. Ислам

3-топ. Буддизм

Жоспар.

•       Дін атауы

•       Шығу тарихы

•       Тармақтары немесе бағыттары

•       Таралған аумағы

•       Діни мерекелері

•       Сипаттама  / өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін стпаттаңыздар/.     

 

Бағалау критерийлері

Критерийлер Дискрипторлар Бағалау шкаласы

Т/Ж

 

Дүниежүзі Діндерін жоспар бойынша сипаттай алуда.

Шығу тарихы
Тармақтары немесе бағыттары
Таралған аумағы
Діни мерекелері
Сипаттама  /өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін сипаттай алады/.

 

әр топ өз жұмыстарын 3 минут ішінде қорғаулары тиіс.           

•       Топтар  бір-бірін бағалайды. Әр топтың жұмысына «екі ұнаған жерлері, бір ұсыныс»

Әлемдік діндердің таралуын талдау.

 

  1. Жеке жұмыс. СТО әдістемесі бойынша төмендегі кестенің соңғы бағанын толтырыңыздар.
Не білемін Не білгім келеді Не білдім
Ø     Ø Ø   

 

 

 

 

 

Маркерлік тақтаны пайдаланыңыз немесе баламасы ретінде PowerPoint презентациясын көрсетіңіз

Ресурс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

Қорытынды.  

Топ басшыларыбағалау парақтарын тапсырады топты бір бағалап,жеке оқушыны бағалау

 

Оқушының аты-жөні Үй тапсырмасы Топтық

тапсырмалар

Постер қорғау Кесте толтыру Баға
1            
2            
3            
4            
5            
6            

Кері байланыс.

Смайликтер арқылы жүреді.

 

 
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз?е Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

-Көбірек қолдау көрсету үшін пікірімен келісу. Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларын күрделендіру.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Оқушыларды критериалды бағалау жүйесі арқылы бағалаймын. Сабақ барысында  өзара бағалайды, өз-өзін бағалайды. Топтағы жұмысты бағалайды. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Денсаулық сақтау және қауіпсіздік ережелерінің сақталуын тексеру

Денсаулықты және қауіпсіздікті тексеру – Оқушыларға практикалық сабақтар кезінде сыныпта тәртіп сақтау қажеттілігі жөнінде ескерту керек

 

 

 

 

 

 

 

   
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты/мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені оқыды? Оқыту ахуалы қандай болды? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз 
 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

 

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

 

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФИО автора:Қадыр Нұргүл Жолдыбекқызы

Автор публикации

не в сети 6 месяцев

Қадыр Нұргүл Жолдыбекқызы

Комментарии: 0Публикации: 1Регистрация: 09-05-2020