Ашық сабақ: «Дәрігердің қабылдауында» 1 сынып

Ашық сабақ: «Дәрігердің қабылдауында»
«Нежинка орта мектебі» КММ
Ғабит Мүсірепов атындағы аудан, СҚО
1 – сынып
Дайындаған: Ибраева Бибигуль Сеидовна
Сабақ:қазақ тілі
Тақырыбы:
«Дәрігердің қабылдауында» «НЕЖИНКА ОРТА МЕКТЕБІ» КММ
Ғабит Мүсірепов атындағы аудан
СҚО
Күні: Мұғалімнің есімі:
ИБРАЕВА Бибигуль Сейдовна
Сынып:1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген жетістік критерилері. Дәрігер, аурухана туралы түсінік беру.
1.1.4.1.Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/ не туралы екенін түсіну.
1,2,4,1, Шағын мәтінді / қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
1.3.1.1. Таныс сөздерді тұтас оқу.
1.4.4.1. Бас әріптерді мен кіші әріптерді бір –бірімен дұрыс байланыстырып жазу.
1.5.1.2.Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
Дене мүшелерін атай алады, өзінің қай жері ауратынын ауырмайтынын айта алады, дәрігердің жауап беру арқылы өзі туралы қысқаша апарат бере алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Дәрігер туралы айта біледі,суретін көрсетеді, өзара сқйлесе алады. Белгілі бір тақырыпқа сөздерді таңдап отырып, диалог құрып, ойынға қатыса алады.
Тірек сөздерге қарап сөйлей алады
Берілген сөздер неге бас әріппен жазылғанын түсінеді.
Сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді жаттай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады

Тілдік мақсат: Оқушылар: тыңдалым, айтылым, жазылым
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Дәрігер – врач, аурухана – больница, тіс дәрігері – стоматолог
Тіл дамыту, ауызекі сөйлеу дағдыларын арттыру, өз ара диалог құру.

Алдыңғы оқу
5 мин Сөздерді қайталау:«Bang-Bang!»/тәсіл арқылы/
Мысалы:Мұғалім сұрайды: қол
Екі оқушы: жауап беру алдында айтады: «Bang-Bang!»/Пиф-Паф!/және айтады «рука. Бұл тәсіл жарыс ретінде қолданады.

ЖОСПАР
Жоспарланған уақыт Ресурстар
Басы

2 мин

3 мин Ұйымдастыру кезеңі: барлық балаларды шаттық шеңберіне шақырамын.
-Сүйемін анамды!
-Сүйемін әкемді!
-Сүйемін достарымды!
-Сүйемін өзімді!
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын осы мультфильмнің басын көру арқылы анықтаймыз:/Оқушылар «Простоквашино»мультфимнің басын көреді/сабақтың тақырыбын белгілейді. «Дәрігердің қабылдауында». АКТ

Түрлі –түсті стикерлер
Ортасы
10 мин

3 мин Тапсырмалар:

І кезең
« Стоп кадр» Талқылауға арналған сұрақтар
1.Интерактивті тақтадағы суреттерді атайды, мұғалімнің көмегімен балалар сұрақтарға жауап береді?
-Балалар, адам ауырып қалғанда қайда барады?
-Дядя Федорға не болды?
-Оның жанында қандай достары бар?
Оны қандай дәрімен емдеді?
Ишара:мультфильмді көру арқылы, тістің ауырғанын, бастың ауырғанын ,іштің ауырғанын көрсету.
ІІ кезең
1 тап.ең алдымен мұғалім оқушылардан сұрайды: Сенің тісің аура ма? Мұғалім — Оқушы1,оқушы2, оқушы3.
Кейін: Оқушы1 – оқушы2
Оқушы3 – оқушы4/диалогпен жұмыс/
ІІІ кезең
2тап. Оқушылар берілген үлгі б/ша сөйлейді: Менің тісім(басым, аяғым, қолым) аурады/
Ауырмайды.
ІVкезең
3тап. Оқушылар толықтырып айтуға жаттығады:Менің қолым ауырады. Менің аяғым ауырмайды.
V кезең
«Кім тапқыр?»—ойыны. «Дұрыс сөз тәртібін сақтай отырып сөз тіркесін құрастыр» ойына қатысады.

VІ кезең
Тақтада ілінген бүгінгі тақырыпқа сай сөздерді теріп алып 1 рет қолмен шапалақтайды.
VІІ кезең
Сөз баламасын табу.
Берілген сөздерді сәйкестендіру/сызба арқылы/.
VІІІ кезең
4тап.Оқушылар үлгі б/ша диалогті толықтырып, өзара сөйлейді /оқулықтағы берілген жаттығу бойынша сұхбаттасу/
Дәптердегі тапсырмалар орындау арқылы оқушылар алған білімдерін бекіте түседі.
Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі.Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. АКТ

Магнитті әріптер

Аяқталуы
2минут Рефлексия кестесі.
Қосымша ақпарат: Есіңе сақта:жаңа сөздер, кісінің аттары бас әріппен жазылады.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау
Қызыл алма «5»
Жасыл алма «4»
Сары алма «3»
Пән аралық байла ныс
АКТ, әдебиеттік оқу, д/ш, дүниетану.
Рефлексия
Сабақ / оқумақсаттарышынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы түрлі түсті алма арқылы өз пікірлеріңді білдіріңдер.

Автор: Bibigul_Seidovna


0

Автор публикации

не в сети 10 месяцев

publisher

12
Комментарии: 0Публикации: 3711Регистрация: 08-12-2018