Өмірлік құндылықтар

ФИО автора:Зейтказиева Нургул Мухаметкермовна
Основной файл:Скачать файл
1Сабақ: 2-БӨЛІМ:  Азаматтық құндылықтар және әлем мәдениеті Мектеп:№49 жалпы білім беретін мектеп

 

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Зейтказиева Нургул Мухаметкермовна
Сынып:8 Қатысқан оқушылар:12 Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы:Өмірлік құндылықтар  
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу  мақсаттары: 8.1.3.1. Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтайды.

Ә\Т\Н. 8.4.321.  Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:Әуен, әуез,тембр, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты 1.Барлық оқушылар орындай алады: . Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтайды.

Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:Әуен, әуез,тембр, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады.

2.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойға өз көзқарасын білдіреді.

Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:Әуен, әуез,тембр, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады.

3.Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойға нақты дәлелдер келтіреді, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай .дұрыс қолдана алады.

Бағалау критерийлері: -. Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтайды.

-Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:Әуен, әуез,тембр, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады.

 

Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жаһандану, үдеріс, үстемдік, ғалам, құндылық, мәдениет, сауал, ғылым, техника, дүниетаным, технология, текпішек, стратегия.

Диалог құруға\шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Құндылықтар дегеніміз не?

Ел тағдыры дегенді қалай түсінесіңдер?

Не себепті құндылық – адамзатпен бірге келе жатқан үрдіс?

Құндылықтарға баулу Ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыра отырып, өмір бойы білім алу құндылықтарына баулу.
Ойлау деңгейлері Білу, түсіну,талдау
Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет.
Алдыңғы оқу:Осыған дейін меңгерілген білім «Құдылықтар» туралы түсінігі бар
 

Жоспар

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері ресурстар
 

Басы

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

13минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3-мин

 

Рефлексия

 

2-минут

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

2минут

 

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

1.«Ақ  тілектер»әдісі арқылы оқушылар шеңбер болып тұрып,бір –біріне жылы тілектер айтады.

«Сандарды санау»әдісі арқылы екі топқа бөлінеді

1-топ « Зергерлер »

2-топ «Тапқырлар»

Топ жетекшілерін сайлау,бағалау парақшарарын беру

 

 

2.«Ой түрткі» әдісі бойынша  тақырыпқа байланысты ашық  сұрақтар қойылады.

-Құндылық сөзін қалай түсінесіңдер?

-Құндылықтардың бүгінгі бағыты қандай?

 

Қалыптастырушы бағалау «Тиімді жауап» әдісі

 

3.Үй тапсырмасын тексеру:20беттегі,4-тапсырма

Мәтінді оқып, ой бөлісу.

 

 

4.«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.

1-топ

1.      Адам өмірінің мәні мен мағынасы неде?

2.      Ел тағдыры дегенді қалай түсінесіңдер?

3.      Интонация дегеніміз не?

 

          2-топ

1.Неліктен адамды «ең жоғарғы құндылық» дейді?

2.Не себепті құндылық – адамзатпен бірге келе жатқан үрдіс?

3.Күрделі сөздер жасалу жолдарына қарай неше түрге бөлінеді?

 

       Құндылық – адамзатпен бірге келе жатқан үрдіс

 

 

5.Жаңа сабақ:

Өмірлік құндылықтар

Интерактивті тақтадан құндылықтар әлемі туралы суреттер көрсету, оқушылардан сұрап,түсіндіру.

 

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары

7 құндылықтарды кестемен көрсету……………………….

 

Өмірлік құндылықтар – өмір,денсаулық,өмірдегі қуаныш, адамдармен қарым-қатынас,еркіндік,адамгершілік,отбасы, жеке бақыт, ұрпақ көбейту, күнкөріс көзі және жеке әрекет мәні ретіндегі жұмыс, игілік, уақыт, беделділік, заңдылық, мейірімділік, тәуелсіздік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Жаттығулармен жұмыс.

1-тапсырма. Мәтінді бір –бір сөйлемнен оқу, мәтіндегі сөз тіркестерін тауып,жазу.

 

 

 

 

2-тапсырма.1-топ. «Жақсы дәстүр жайында» Мәтінді оқып,мәтін мақсаты арқылы негізгі ойды анықтап,өз ойларынсызба кестесі арқылы түсіндіреді.

 

Жақсы дәстүр жайында

Балаға деген махаббатқа ештеңе теңдесе алмайды, ол-суынбайтын махаббат. Бұл қасиет- әр адамның бойына ана сүтімен бірге сіңген ұлы құндылық,  мыңдаған жыл сақталып келе жатқан дәстүр.

Жақсы дәстүр ұзақ уақытқа сақталады, ұзақ өмір сүреді. Кейінгілерге даңғыл жол болып қалады. Дәстүр жайында мұнша сөз етуіміздің үлкен мәні бар, өйткені оны халық жасаған.  Қазақ дәстүрі ата-ананы ғана емес, жалпы адамды сыйлауға баулиды. Үлкенге сәлем беру, орын беру, жол беру, кимелеп баса-көктеп өтпеу, үйіне келе қалса, атын байлап, есік ашу, төрге шақырып, жақсы қабақпен аттандырып салу, меймандос, жолдас-жораға қайырымды болу сияқты салт-дәстүрлердің бірі де ескірген жоқ.

Әрбір жас-ол дәстүрді қорғаушы, орындаушы әрі дамытушы болғай.

 

 

 

2-тапсырма.2-топ. «Бақыт дегеніміз…» Мәтінді оқып,мәтін мақсаты арқылы негізгі ойды анықтап,өз ойларынсызба кестесі арқылы түсіндіреді.

 

 

Бақыт дегеніміз …

Бақыт дегеніміз – өз орнында,  өз қалпында  шамасы келгенше үлгілі өмір сүру, адал болу, ұсақтықтан, іштарлықтан қашық болу. Мұршасы, әлі жеткенінше өз заманын түсіне білу, өз қоғамымен бірге алған мақсатқа шын көңілімен адал қызмет істей білу. Өмірде кедір-бұдыр толып жатыр.Олар әр адым сайын ұшырасады.Олардан именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін қоғам алдында адал сақтай білу-мен білетін бақыт.Ар намысты қорғау –бақыттың шыңы.Қиыншылықтармен санаспастан азаматтық міндетті орындап шығу-ол да бақыттың шыңы. Жеңсең, бақыт.

 

 

 

3-тапсырма.“Төрт сөйлем” әдісіарқылы «Уақыт- баға жетпес құндылық» тақырыбына сөйлем құрап жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Қорытынды:  «Білім ағашы» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

 

1-топ:

1.Мәңгілік ел бағытының құндлықтырын қалай түсінесің?

2.Қандай құндылықтар жіктемесін біесің?

 

  2-топ:

 

1.Адамзаттың бақытты өмір сүруіне қасиетті саяси-әлеуметтік құндылықтарды ата?

2.Мәдениет дегенді қалай түсінесің?

 

 

Өмірде қандай жақсылық болса,соны көре біл!

  Барлық құбылысты жүрекпен қабылда!

  Өмірде кездесетін ұсақтыққа  назар аударма!

  Өмірдің ең құнды жақтарын алуға тырыс!

 

 

 

«Табыс баспалдағы» әдісі арқылы өз ойларын жазып,іледі

1-ші баспалдағы   Мен…білемін

2-ші баспалдағы   Мен үйрендім

3-ші баспалдағы  .Мен сабақта… жетістіктерге жеттім

 

 

 

8.Бағалау

 

 

9.27бет,9-тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ақ тілектер» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кестені толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-тапсырма.1-топ. «Жақсы дәстүр жайында» Мәтінді оқып,мәтін мақсаты арқылы негізгі ойды анықтап,өз ойларын сызба кестесі арқылы түсіндіріңіз

 

 

 

Жақсы дәстүр жайында

 

Балаға деген махаббатқа ештеңе теңдесе алмайды, ол-суынбайтын махаббат. Бұл қасиет- әр адамның бойына ана сүтімен бірге сіңген ұлы құндылық,  мыңдаған жыл сақталып келе жатқан дәстүр.

Жақсы дәстүр ұзақ уақытқа сақталады, ұзақ өмір сүреді. Кейінгілерге даңғыл жол болып қалады. Дәстүр жайында мұнша сөз етуіміздің үлкен мәні бар, өйткені оны халық жасаған.  Қазақ дәстүрі ата-ананы ғана емес, жалпы адамды сыйлауға баулиды. Үлкенге сәлем беру, орын беру, жол беру, кимелеп баса-көктеп өтпеу, үйіне келе қалса, атын байлап, есік ашу, төрге шақырып, жақсы қабақпен аттандырып салу, меймандос, жолдас-жораға қайырымды болу сияқты салт-дәстүрлердің бірі де ескірген жоқ.

Әрбір жас-ол дәстүрді қорғаушы, орындаушы әрі дамытушы болғай.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-тапсырма.2-топ. «Бақыт дегеніміз…» Мәтінді оқып,мәтін мақсаты арқылы негізгі ойды анықтап,өз ойларын сызба кестесі арқылы түсіндіріңіз

 

 

 

Бақыт дегеніміз …

 

Бақыт дегеніміз – өз орнында,  өз қалпында  шамасы келгенше үлгілі өмір сүру, адал болу, ұсақтықтан, іштарлықтан қашық болу. Мұршасы, әлі жеткенінше өз заманын түсіне білу, өз қоғамымен бірге алған мақсатқа шын көңілімен адал қызмет істей білу. Өмірде кедір-бұдыр толып жатыр.Олар әр адым сайын ұшырасады.Олардан именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін қоғам алдында адал сақтай білу-мен білетін бақыт.Ар намысты қорғау –бақыттың шыңы.Қиыншылықтармен санаспастан азаматтық міндетті орындап шығу-ол да бақыттың шыңы. Жеңсең, бақыт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.

                1-топ

 

 

1.Адам өмірінің мәні мен мағынасы неде?

2.Ел тағдыры дегенді қалай түсінесіңдер?

3.Интонация дегеніміз не?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

                      2-топ

 

1.Неліктен адамды «ең жоғарғы құндылық» дейді?

2.Не себепті құндылық – адамзатпен бірге келе жатқан үрдіс?

3.Күрделі сөздер жасалу жолдарына қарай неше түрге бөлінеді?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3- тапсырма

 

 

 

1.Мәңгілік ел бағытының құндылықтырын қалай түсінесің?

2.Қандай құндылықтар жіктемесін білесің?

 

 

3.Адамзаттың бақытты өмір сүруіне қасиетті саяси-әлеуметтік құндылықтарды ата?

4.Мәдениет дегенді қалай түсінесің?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1Сабақ: 2-БӨЛІМ:  Азаматтық құндылықтар және әлем мәдениеті Мектеп:№49 жалпы білім беретін мектеп

 

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Зейтказиева Нургул Мухаметкермовна
Сынып:8 Қатысқан оқушылар:12 Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы:Өмірлік құндылықтар  
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу  мақсаттары: 8.1.3.1. Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтайды.

Ә\Т\Н. 8.4.321.  Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:Әуен, әуез,тембр, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты 1.Барлық оқушылар орындай алады: . Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтайды.

Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:Әуен, әуез,тембр, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады.

2.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойға өз көзқарасын білдіреді.

Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:Әуен, әуез,тембр, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады.

3.Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойға нақты дәлелдер келтіреді, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай .дұрыс қолдана алады.

Бағалау критерийлері: -. Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтайды.

-Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:Әуен, әуез,тембр, қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады.

 

Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:жаһандану, үдеріс, үстемдік, ғалам, құндылық, мәдениет, сауал, ғылым, техника, дүниетаным, технология, текпішек, стратегия.

Диалог құруға\шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Құндылықтар дегеніміз не?

Ел тағдыры дегенді қалай түсінесіңдер?

Не себепті құндылық – адамзатпен бірге келе жатқан үрдіс?

Құндылықтарға баулу Ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыра отырып, өмір бойы білім алу құндылықтарына баулу.
Ойлау деңгейлері Білу, түсіну,талдау
Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет.
Алдыңғы оқу:Осыған дейін меңгерілген білім «Құдылықтар» туралы түсінігі бар
 

Жоспар

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері ресурстар
 

Басы

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

13минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3-мин

 

Рефлексия

 

2-минут

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

2минут

 

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

1.«Ақ  тілектер»әдісі арқылы оқушылар шеңбер болып тұрып,бір –біріне жылы тілектер айтады.

«Сандарды санау»әдісі арқылы екі топқа бөлінеді

1-топ « Зергерлер »

2-топ «Тапқырлар»

Топ жетекшілерін сайлау,бағалау парақшарарын беру

 

 

2.«Ой түрткі» әдісі бойынша  тақырыпқа байланысты ашық  сұрақтар қойылады.

-Құндылық сөзін қалай түсінесіңдер?

-Құндылықтардың бүгінгі бағыты қандай?

 

Қалыптастырушы бағалау «Тиімді жауап» әдісі

 

3.Үй тапсырмасын тексеру:20беттегі,4-тапсырма

Мәтінді оқып, ой бөлісу.

 

 

4.«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.

1-топ

1.      Адам өмірінің мәні мен мағынасы неде?

2.      Ел тағдыры дегенді қалай түсінесіңдер?

3.      Интонация дегеніміз не?

 

          2-топ

1.Неліктен адамды «ең жоғарғы құндылық» дейді?

2.Не себепті құндылық – адамзатпен бірге келе жатқан үрдіс?

3.Күрделі сөздер жасалу жолдарына қарай неше түрге бөлінеді?

 

       Құндылық – адамзатпен бірге келе жатқан үрдіс

 

 

5.Жаңа сабақ:

Өмірлік құндылықтар

Интерактивті тақтадан құндылықтар әлемі туралы суреттер көрсету, оқушылардан сұрап,түсіндіру.

 

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары

7 құндылықтарды кестемен көрсету……………………….

 

Өмірлік құндылықтар – өмір,денсаулық,өмірдегі қуаныш, адамдармен қарым-қатынас,еркіндік,адамгершілік,отбасы, жеке бақыт, ұрпақ көбейту, күнкөріс көзі және жеке әрекет мәні ретіндегі жұмыс, игілік, уақыт, беделділік, заңдылық, мейірімділік, тәуелсіздік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Жаттығулармен жұмыс.

1-тапсырма. Мәтінді бір –бір сөйлемнен оқу, мәтіндегі сөз тіркестерін тауып,жазу.

 

 

 

 

2-тапсырма.1-топ. «Жақсы дәстүр жайында» Мәтінді оқып,мәтін мақсаты арқылы негізгі ойды анықтап,өз ойларынсызба кестесі арқылы түсіндіреді.

 

Жақсы дәстүр жайында

Балаға деген махаббатқа ештеңе теңдесе алмайды, ол-суынбайтын махаббат. Бұл қасиет- әр адамның бойына ана сүтімен бірге сіңген ұлы құндылық,  мыңдаған жыл сақталып келе жатқан дәстүр.

Жақсы дәстүр ұзақ уақытқа сақталады, ұзақ өмір сүреді. Кейінгілерге даңғыл жол болып қалады. Дәстүр жайында мұнша сөз етуіміздің үлкен мәні бар, өйткені оны халық жасаған.  Қазақ дәстүрі ата-ананы ғана емес, жалпы адамды сыйлауға баулиды. Үлкенге сәлем беру, орын беру, жол беру, кимелеп баса-көктеп өтпеу, үйіне келе қалса, атын байлап, есік ашу, төрге шақырып, жақсы қабақпен аттандырып салу, меймандос, жолдас-жораға қайырымды болу сияқты салт-дәстүрлердің бірі де ескірген жоқ.

Әрбір жас-ол дәстүрді қорғаушы, орындаушы әрі дамытушы болғай.

 

 

 

2-тапсырма.2-топ. «Бақыт дегеніміз…» Мәтінді оқып,мәтін мақсаты арқылы негізгі ойды анықтап,өз ойларынсызба кестесі арқылы түсіндіреді.

 

 

Бақыт дегеніміз …

Бақыт дегеніміз – өз орнында,  өз қалпында  шамасы келгенше үлгілі өмір сүру, адал болу, ұсақтықтан, іштарлықтан қашық болу. Мұршасы, әлі жеткенінше өз заманын түсіне білу, өз қоғамымен бірге алған мақсатқа шын көңілімен адал қызмет істей білу. Өмірде кедір-бұдыр толып жатыр.Олар әр адым сайын ұшырасады.Олардан именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін қоғам алдында адал сақтай білу-мен білетін бақыт.Ар намысты қорғау –бақыттың шыңы.Қиыншылықтармен санаспастан азаматтық міндетті орындап шығу-ол да бақыттың шыңы. Жеңсең, бақыт.

 

 

 

3-тапсырма.“Төрт сөйлем” әдісіарқылы «Уақыт- баға жетпес құндылық» тақырыбына сөйлем құрап жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Қорытынды:  «Білім ағашы» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

 

1-топ:

1.Мәңгілік ел бағытының құндлықтырын қалай түсінесің?

2.Қандай құндылықтар жіктемесін біесің?

 

  2-топ:

 

1.Адамзаттың бақытты өмір сүруіне қасиетті саяси-әлеуметтік құндылықтарды ата?

2.Мәдениет дегенді қалай түсінесің?

 

 

Өмірде қандай жақсылық болса,соны көре біл!

  Барлық құбылысты жүрекпен қабылда!

  Өмірде кездесетін ұсақтыққа  назар аударма!

  Өмірдің ең құнды жақтарын алуға тырыс!

 

 

 

«Табыс баспалдағы» әдісі арқылы өз ойларын жазып,іледі

1-ші баспалдағы   Мен…білемін

2-ші баспалдағы   Мен үйрендім

3-ші баспалдағы  .Мен сабақта… жетістіктерге жеттім

 

 

 

8.Бағалау

 

 

9.27бет,9-тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ақ тілектер» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кестені толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-тапсырма.1-топ. «Жақсы дәстүр жайында» Мәтінді оқып,мәтін мақсаты арқылы негізгі ойды анықтап,өз ойларын сызба кестесі арқылы түсіндіріңіз

 

 

 

Жақсы дәстүр жайында

 

Балаға деген махаббатқа ештеңе теңдесе алмайды, ол-суынбайтын махаббат. Бұл қасиет- әр адамның бойына ана сүтімен бірге сіңген ұлы құндылық,  мыңдаған жыл сақталып келе жатқан дәстүр.

Жақсы дәстүр ұзақ уақытқа сақталады, ұзақ өмір сүреді. Кейінгілерге даңғыл жол болып қалады. Дәстүр жайында мұнша сөз етуіміздің үлкен мәні бар, өйткені оны халық жасаған.  Қазақ дәстүрі ата-ананы ғана емес, жалпы адамды сыйлауға баулиды. Үлкенге сәлем беру, орын беру, жол беру, кимелеп баса-көктеп өтпеу, үйіне келе қалса, атын байлап, есік ашу, төрге шақырып, жақсы қабақпен аттандырып салу, меймандос, жолдас-жораға қайырымды болу сияқты салт-дәстүрлердің бірі де ескірген жоқ.

Әрбір жас-ол дәстүрді қорғаушы, орындаушы әрі дамытушы болғай.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-тапсырма.2-топ. «Бақыт дегеніміз…» Мәтінді оқып,мәтін мақсаты арқылы негізгі ойды анықтап,өз ойларын сызба кестесі арқылы түсіндіріңіз

 

 

 

Бақыт дегеніміз …

 

Бақыт дегеніміз – өз орнында,  өз қалпында  шамасы келгенше үлгілі өмір сүру, адал болу, ұсақтықтан, іштарлықтан қашық болу. Мұршасы, әлі жеткенінше өз заманын түсіне білу, өз қоғамымен бірге алған мақсатқа шын көңілімен адал қызмет істей білу. Өмірде кедір-бұдыр толып жатыр.Олар әр адым сайын ұшырасады.Олардан именбеу, жасқанбау, азаматтық міндетін қоғам алдында адал сақтай білу-мен білетін бақыт.Ар намысты қорғау –бақыттың шыңы.Қиыншылықтармен санаспастан азаматтық міндетті орындап шығу-ол да бақыттың шыңы. Жеңсең, бақыт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.

                1-топ

 

 

1.Адам өмірінің мәні мен мағынасы неде?

2.Ел тағдыры дегенді қалай түсінесіңдер?

3.Интонация дегеніміз не?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

                      2-топ

 

1.Неліктен адамды «ең жоғарғы құндылық» дейді?

2.Не себепті құндылық – адамзатпен бірге келе жатқан үрдіс?

3.Күрделі сөздер жасалу жолдарына қарай неше түрге бөлінеді?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3- тапсырма

 

 

 

1.Мәңгілік ел бағытының құндылықтырын қалай түсінесің?

2.Қандай құндылықтар жіктемесін білесің?

 

 

3.Адамзаттың бақытты өмір сүруіне қасиетті саяси-әлеуметтік құндылықтарды ата?

4.Мәдениет дегенді қалай түсінесің?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор публикации

не в сети 1 год

Saule.ultambaeva

Комментарии: 0Публикации: 1Регистрация: 30-04-2020