Қазақстандағы жануарлар әлемі. 8СЫНЫП

Қазақ тілі мен әдебиеті 8 сыныптар

Сабақ тақыр Қазақстандағы жануарлар әлемі.
оқу мақсаттары 8.5.1.5 демеулік шылаулардың (болымсыздық немесе қарсы мәнді, нақтылау) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.
8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.
Сабақтың мақсаттары мәтіннің мазмұны бойынша деректер келтіреді.
мәтіннің мазмұны бойынша дәлелді жауап береді.
демеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.
Бағалау критерийлері — мәтіннің мазмұны бойынша деректер келтіре алады;

— мәтіннің мазмұны бойынша дәлелді жауап бере алады;

— демеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады.

Тілдік мақсаттар Жаңа сөздер: ақбөкен, қарақұйрық, құлан.

Диалог құруға негіз болатын тірек сөздер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер?

 Олардың жойылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар?

Құндылық Табиғатты қорғау
Пәнаралы Биология,  география
Баст білім Жабайы жануарлар ортасы. Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.
Сабақ барысы
Сабақ кезең Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурс
Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Оқушылардың сабаққа қатысуын, қажетті оқу құралдарының түгел болуын қадағалау.

Психологиялық хал — ахуал тудыру. «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне жағымды сөздер айтады.

 

Сабақтың ортасы

 

Ой түрткі. 

Өткен тақырыпты жетелеп сұрақтар қой

 

А. 3-тапсырма. Сөйлемдердегі ойды аяқтайды, сөйледерге демеулік шылауларға айналдыр.

Дескриптор:

— Сөйлемдердегі ойды аяқтайды

— сөйледерді демеулік шылауларға айналдырады

К/Б Бағалау.Оқушылар жұмыстарымен жұпта бөліседі. Бір-біріне ауызша кері байланыс ұсынады.

4-тапсырма. Сұрақтарға жауап береді.

 

5-тапсырма. Мәтінді оқиды. Мәтін бойынша кластер құрады.

Дескриптор:

-2 Мәтін бойынша кластер құрайды.

 

Бағалау.Оқушылар жұмыстарымен жұпта бөліседі. Бір-біріне ауызша кері байланыс

 

6-тапсырма. Мәтіндегі жануарлардың ұқсастығы мен ерекшеліктерін Венн диаграммасы арқылы салыстырады.

Дескриптор: 

-жануарлардың ұқсастықтарын табады;

-жануарлардың ерекшеліктерін жазады;

 

7-тапсырма. Берілген тұжырымдамаға келісетін, келіспейтіндерін айтады, талқылайды.

 

 

Б/бағалау

 

 

 

т/ж

 

 

https://bilimland.kz/kk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

Бес жолды өлең

1. Зат есім.  Жануар, Ақбөкен, қарақұйрық, құлан

2. Сын есім. Зат есім.
3. Етістік.
4. Сөйлем. 5. Синоним.

Рефлексия    Не білдіік? Нені білем? Өзімді қалай бағалаймын?

Үй тапсырмасы: 8-тапсырма.

т/ж

 

 

 

 

 

Қосымша ақпарат
Рефлексия.

Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Өзім жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? Неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады.

Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс жасайды. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақытты тиімді пайдалану барысында саралау жұмыстары да орындалады).

Қорытынды бағалау. Қандай  екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды? Өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.

— Сергіту сәті                                                                                                                                                                               —  Жаңа сөздермен танысу                                                                                                                                                  Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақты жақсарта алды?                                                                                                                                — Кері байланыс                                                                                                                                                                      — Сұрақ-жауап

Сабақ барысында өзіңіздің көніліңіз толмаған 2 әрекеті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.

Осы сабақ барысында келесі сабағымда сынып не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім…

 

 

 

ФИО автора:НУРКИНА САУЛЕ ТОГАЙБАЕВНА
Основной файл:Скачать файл
0

Автор публикации

не в сети 7 месяцев

saule.nurkina

0
Комментарии: 0Публикации: 2Регистрация: 18-03-2020