Учитель 21 Века

Главная » Файлы » сообщество учителей » коучинги [ Добавить материал ]


"Lesson Study тәсілін оқыту мен оқу жүйесіне енгізу" / Lesson Study үдерісін іске асыру арқылы білім сапасын арттыру мақсатында әріптестерм
23.10.2015, 23:27

Коуч: Қазанбай Ғалия Тілектесқызы Қазалы ауданы,Бекарыстан би ауылының №24 орта мектебінің
жоғары санатты орыс тілі мұғалімі Екінші/ негізгі/деңгей

Мерзімі: 23. 10.15 ж. №8 коучинг № мектеп мұғалімдері
Тақырыбы: "Lesson Study тәсілін оқыту мен оқу жүйесіне енгізу" / Lesson Study үдерісін іске асыру арқылы білім сапасын арттыру мақсатында әріптестермен қалай ынтымақтастық орнатуға болады/
Жалпы мақсаты: Мұғалімдер Lesson Study тәсілімен «сабақты зерттеу» немесе «сабақты зерделеу» үдерісін іске асыру жолдарын игерулері тиісті. Мұғалімдер Lesson Study-дің маңыздылығын өзгелерге түсіндіре отырып өздері үйрену қажет.
Міндеттері Мұғалімдер білім беру саласындағы әлемдік басымдықтарды сипаттайтын зерттеу құралдарының негізінде обьективті өлшеулер арқылы алынған айқын нәтижелерді талдайды
Оқытудың нәтижесі Мұғалімдер Lesson Study үдерісін;оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен қалай ынтымақтастық орнатуға болатынын түсінеді; Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді.
Негізгі идея Lesson Study – мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл. Lesson Study циклін өткізу кезінде мұғалімдер оқыту тәжірибесіне жаңа әдістер енгізеді немесе оны жетілдіреді, кейін ашық Lesson Study өткізу немесе жұмыс сипатталған құжатты жариялау арқылы әріптестеріне таратады.
Ресурстар: Компьютер , А-4 парағы, жұлдызшалар, стикер , жіп/ширатылған/ смайликтер Негізгі стратегиялар:. «Кеденші» стратегиясы « Едендегі кафель»,
«Ширатылған жіптер»,
Әдіс-тәсілдері: Топтық, жеке /индивидуалдық/ жұмыстар . Тәсілдер: Графикалық оргнайзер
Бағалау: қалыптастырушы,табыс критерийі, «Қызыл,көк жұлдызшалар»,видео- үзіндіні /өзін-өзі /бағалау

Қажетті оқу құралдары: Lesson study нұсқаулығы МАН, Голосарий, интернет материалдары Презентация Lesson Study, видео : "The Power of Lesson Study rus.flv"
Сабақ бөлімі Уақыты Коучтің әрекеті Коучингке қатысушы мұғалімдердің әрекеті

1-тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма



4 мин.

5мин.

3мин .

7 мин.

7мин.

3мин.

7 мин

3 мин

2 мин.

4 мин

1 мин.
1.Сәлемдесу /Танысу / Барлық қатысушылар шеңбер бойынша отырады немесе тұрады.
2.Психолгиялық жағымды ахуал туғызу «Лабада»
3.Ой козғау :«10 сұрақ » стратегиясы Мұғалімдердің мәңдайына сурет салынған түрлі түсті стикер жабыстырылады
Топқа бөліну: Коучингке қатысушылар мәңдайларына жабысқан стикерлердің түсіне байланысты топтарға бөлінеді. Анықтап алайық / қатысушы топтармен пікілесіп бүгінгі коучингтен алынатын табыс критерийлерді құрастыру/

I.Видео көрсетілім "The Power of Lesson Study rus.flv"
5. «Кеденші» стратегиясы Ортаға тәуелсіз модератор /кеденші/ шығып әр топтың тақырып туралы жалпы түсініктерін жинақтап,іріктеп жазып отырады /Жинақталған жауаптарды іріктеп тек қажетін ғана жазып түрады/ Коуч: -Сіздер бұл жинақтау арқылы не ұттыңыздар? -Бұл тәсілді ағымдағы сабақтарда қалай пайдалануға болады? Б.Ж: -Тез арада уақыт үнемдеп, ақпарат жинауды... Энерджайзер: «Lesson study» сөзін мұрын ұшындағы көрінбейтін қаламмен жазып шығу /әр топ бөлек/
6. Графикалық оргнайзер Топтарға «Lesson Study туралы мәтіндер беріледі»
1. «Lesson Study» туралы мәтін №1
2 « Lesson Study» туралы мәтін №2 3. «Lesson Study» туралы мәтін №3 Үш мәтінді біріктіріп өз тобының графикалық оргнайзерін жасайды Коуч: -Сіздер графикалық оргнайзер жасау арқылы не ұттыңыздар? -Бұл тәсілді сабақтарда қалай пайдалануға болады? Б.Ж: -Тез арада ,уақыт үнемдеп, ақпарат жинауды... –Өзге топтардың жүмысын тексеру барысында да өз білімімізді жетлдіруге мүмкіндік болды
«Бір минуттық Lesson Study» Коуч топтарға А,В,С деңгейлі мұғалімдерді таңдап ,олар туралы бақылау парағына ұсыныстармен пікірлерді түсіруді тапсырады.
6. Жеке /индивидуалдық/ жұмыс
«Едендегі кафель » стратегиясы Lesson Study деген мағынаны мен қалай түсінемін ? /жеке постер жасау;корғау; бір-бірінің постерлерін степлермен қызыл және көк жұлдызша қадау арқылы бағалау/

7.Кері байланыс: Өзін –өзі бағалауға арналған видео-көрініс /коучинг барысында мұғалімдердің өздерінің сабаққа атсалысқан сәтінен үзінді көрсету/
Табыс критерийлері:
«Ширатылған жіп» стратегиясы арқылы мұғалімдер жіпті бір –біріне жалғап бере отырып , бүгінгі коучингтен алған әсері,түйген ойы туралы пікірлерін айтып табыс критерийге жеткен- жетпегендігі туралы ой тарқатады



1.Жанымыздағы жанменен ерекше амандасайық... «Бір бірімізге екі ұқсастығымыз,бір айырмашылығымызды айтайық...»
2 .«Лабада» арқылы қатысышылардың қарым- қатынасын жайландыру
3.Мұғалімдер жасырын суреттің не зат екенін басқа қатысушыларға сүрақтар қойю арқылы табуға тиісті,басқалар сұрақ қойушшыға тек « ИӘ», «ЖОҚ»деп жауап бере алады /бірінші тапқандар смайликпен бағаланады/
« Қызыл» топ; «Сары» топ; « Жасыл » топ; « Көк» топ
Табыс критерийін анықтау:
1. “Lesson Study» деген мағынаны білу
2.Lesson Study-дің артықшылығын білу
3.Lesson Study жүргізу үшін зерттеу тобы қандай жұмыстар атқаратынын білу

I. Мұғалімдер "The Power of Lesson Study rus.flv" атты видео көреді /мұғалімдерге топта Lesson Studyтуралы ой жинақтап алуға уақыт беріледі/

5. Топтардан ортаға топ мүшесі жіберіліп әр топ өзіне тиісті түспен Lesson study туралы не білетіндігін модератордың келісімі болса ғана жазып отырады /соңында, жазылған мәліметтер түсі арқылы, қай топ жетістікке жеткені анықталады,марапатталады/

Мұғалімдер бұл тәсіл арқылы мәліметті қайталай бермей жинақтап жүйелеуге болатындығы туралы айтады.Сабақта пайдалануға болатын тұстарын талдайды.

Мұғалімдер осы жаттығу арқылы дем алып, бір серпіліп қалды

6. Графикалық оргнайзер Топтарға «Lesson Study »туралы мәтіндер беріледі
Мұғалімдер ақпаратты оқып ,негізгі деген тұжырымдамаларды екшеп алу арқылы, үш мәтінді бір А-4 жинақтап, өз тобынын қорытындысын жасайды ;бір бетке бірнеше беттік ақпаратты жинақтайды
Топтар жиналған ақпараттарды басқа топтарға тексеріп шығуға береді,бұрыштама соғып өзге топтардың жұмыстарын бағалайды


Графикалық оргнайзер құрастыру барысында мұғалімдерге өзге топтағы мұғалімдерді бақылап отыру тапсырылған,және сол топтардан А,В,С деңгейлі мұғалімдерді таңдап ,олардың өсу деңгейі туралы бақылау парағына түсіру
Жеке/индвидуалдық/ жұмыс.«Едендегі кафель » тәсілі
«Lesson Study» дегенді мен қалай түсінемін ... /жеке постер жасау,корғау; бірін -бірі бағалау степлермен өзге мұғалімдердің постерлеріне жұлдызша қадау арқылы бағалау/
Бағалау шкаласы :
«Кызыл жұлдызша» - Lesson Study туралы ең жақсы түсінік берген мұғалімнің постеріне қадай
«Көк жұлдызша»- Lesson Study-ді жүйелі түрде айшықтаған постерге қадалады

Жалпы коучинкке және коучинг процессі барысында өз іс-әрекеттеріне баға беру/ видеосюжетті көріп , мұғалімдер өз-өздеріне баға береді/
Табыс критерийіне жеттік пе?
«Ширатылған жіп» стратегиясы Жіпті « байланыс -желі» ретінде ассоциация келтіре отырып коуч мұғалімдерге Бекарыстан би ауылының мектебі мен Майдакөл ауылының мектеп мұғалімдері арасында кәсіби байланыс орнатылғандығы туралы айтып,барлық коучингке қатысушыларға « «Жарқын белес» кәсіби қоғамдастығының мүшесі» деген төсбелісін береді,белсенді мұғалімдерге «Үздік үстаз» белгісін қалыптастырушы баға ретінде ұсынады.

Категория: коучинги Казанбай Галия Тилектескызы |
Просмотров: 851 | Загрузок: 529
Всего комментариев: 0
avatar