Учитель 21 Века

Главная » Файлы » Предметы » Казахский язык [ Добавить материал ]


урок
17.11.2016, 17:10

САБАҚ: Мамандықтар әлемінде Мектеп: Мектеп: ««Шемонаиха ауданының білім беру бөлімі «Камышинка «Жалпы білім беретін орта мектеп - балабақша» кешені» КММанының
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Оканова Рауза Мутаевна

Сынып: 5
Қатысқандар:15 Қатыспағандар:2

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары А3 Тыңдаған / оқығаны бойынша өз көзқарасын білдіреді.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдайды, оқиды өз көзқарасын білдіруде қиналады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тыңдайды, оқиды өз көзқарасын 2-3 сөйлеммен ғана білдіре алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Тыңдаған / оқығаны бойынша өз көзқарасын 5-6 сөйлеммен білдіре алады.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Мамандықтың түрлерін біледі. Сурет бойынша белгілі бір мамандық туралы айта алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Мамандық, құрлысшы, маман, суретші, дәнекерлеуші, әнші, спортсмен, мұғалім, әскери қызыметкер.
Диолог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Мамандық деген не?

- Мамандықтың қандай түрлері бар?

- Қандай маман иесі болғын келеді?

Не себепті ... деп ойлайсыз?

Не себепті мамандық таңдау маңызды деп ойлайсыз?

Ишара: Мамандық түрлерін ым ишарамен көрсету.

Алдыңғы оқу:

Мамандық деген не? Қандай мамандық түрлерін білесіңдер? Болашақта қандай маман иесі боласын?
Жоспар

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар

Басы (10 мин) - Сәлемдесу;
«Қағып ал!» ойыны.
(Қажетті құралдар: доп)
Қазір әр топтан 2-3 қатысушыдан шықсын. Барлығымыз бір шеңберге дөңгеленіп тұрайық. Ойынымыздың мақсаты мынадай: Мен кез келген оқушыға қолымдағы допты лақтырып қалып, бір әріпті айтамын. Айталық «М» әріпі. Допты қағып алған оқушы, маған «М» әріпіне басталатын мамандықты (мысалы «мұғалім») айтып, допты кері лақтыруы керек. Тура солай шеңбер бойынша барлық оқушыға кездейсоқ лақтырып қаламын. Сіздер көп ойланбастан, допты кері лақтырып, берілген әріпке басталатын мамандықтың атауын айтуларыңыз керек.
Оқушыларды топқа бөліп аламын.
Бағалау критерийлерімен таныстыру.
1.Тыңдайды, оқиды өз көзқарасын білдіруде қиналады. 5 балл
2.Тыңдайды, оқиды өз көзқарасын 2-3 сөйлеммен ғана білдіре алады. 8 балл
3.Тыңдаған / оқығаны бойынша өз көзқарасын білдіре алады. 10 балл
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Өзге дерек көздері
Ортасы (25мин) 1Бейнебаян көресетемін.
Оқушылар дөңгеленіп парта айналасына тұрады. Партада әр түрлі мамандықтардың суреттері жатады. Бір оқушы суретті алады да, сол мамандық туралы айтып қай мамандық екенін жасырады. Қай оқушы бірінші мамандықты дұрыс тауып атайды, сол мамандық иесінің суреті сол оқушының қолына түседі.
Қай оқушыда карта көп болады, сол оқушы жеңімпаз болады.
Ешбір картаны ала алмаған оқушылар сол мамандықтар бойынша қызықты мәтіндер іздейді. Тапқан мәтіндерінінің негізгі аспектілерін картаны көбірек жинаған оқушыларға айтып береді. Тыңдаған оқушылар айтылған мәліметтерге өз көзқарастарын білдіреді.

Соңы (5мин) «Жасыр, ойлан тап!»
Ерте-ерте-ертеде . . . әлі адамдардар әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған екен. Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізіңіздер.
Қосымша ақпарат
Саралау Бағалау Пәнаралық байланыс
Түрлі мамандық иелерінің суреттерің беру арқылы және мәтін арқылы . 1.Тыңдайды, оқиды өз көзқарасын білдіруде қиналады. 5 балл

2.Тыңдайды, оқиды өз көзқарасын 2-3 сөйлеммен ғана білдіре алады. 8 балл

3.Тыңдаған / оқығаны бойынша өз көзқарасын білдіре алады. 10 балл

Барлық пәнмен байланысты.
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.Бүгін оқушылар сабақта мамандық таңдаудың маңыздылығын үйренді.Сабақ жоғарғы деңгейде өтті. Жоспарланған саралау іске асты.Уақытты ұтымды пайдаландым.Жоспарыма ешқандай өзгеріс енгізбедім.
Қортынды бағалау.

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:Қағып ал ойыны.
2:Дөңгелек үстел ойыны

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді
1: Мамандар келіп өз мамандықтары туралы айтса.
2: Оқушылар рөлдік ойындар ойынаса.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білімді?
1:
2:

Категория: Казахский язык | Добавил: rozaokanova Оканова Рауза Мутаевна |
Просмотров: 43 | Загрузок: 18
Всего комментариев: 0
avatar