Учитель 21 Века

Главная » Файлы » Предметы » Казахский язык [ Добавить материал ]


С.Мұратбековтің «Жусан иісі» шығармасындағы Аян бейнесі
19.05.2016, 15:06

Қазақ әдебиеті Күні:13.05 7-сынып
Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбековтің «Жусан иісі» шығармасындағы Аян бейнесі
Оқу мақсаты: Шығарма мазмұны арқылы Аян бейнесін жан-жақты ашу
Міндеті: - Әдеби тілде сөйлеу дағдысын жетілдіру;
- Топтық жұмыста шығармашылық қабілетін арттыру;
- Сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру;
Күтілетін нәтижелер: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, топпен жұмыс жасауға қалыптасады, өзін-өзі бағалай біледі.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың формасы: Жұптық, топтық, жеке, ұжымдық жұмыстар
Керекті жабдықтар Плакаттар, маркер, суреттер, жұмыс дәптері, оқулық, интереактивті тақта
Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе Қызығушылығын ояту. Ой қозғау.
1.Мейрамбек Беспаевтың «Бозторғай» әнін тыңдату.
2.Сұрақтар:
А) Бұл ән кім туралы?
Ә) Әнді орындаған әнші кім?
Б) Әндегі өзекті мәселе қандай?
2.Осы арқылы тақырыпты ашу.
Балалар шығармамен таныстық. Осы шығармадағы басты кейіпкер Аян екенін білеміз. Ендеше Аянның бойында қандай қасиеттерін байқадық?
Аянның бойындағы қасиеттерді анықтау, сол арқылы оқушыларды топқа бөлу. Үш топқа бөлінеді:
Зеректілік, Шешендік, Ақылдылық. Жауапкершілікті сезіну.
Түсіну аясында сұраққа жауап беру.
ІІ Негізгі бөлім І топ
Аянның бейнесі жазушы суреттеуінде.
ІІ топ
Аянға достарының көзқарасы.
ІІІ топ
Аян бойындағы қасиеттер бойынша мақал- мәтелдер айту Топтық жұмыс. Оқушылар өз ойларын жеткізеді
Топ бір-біріне сұрақтар қояды.
1 Шығарма неге «Жусанның иісі» деп аталады?
2.Шығармадағы басты кейіпкер кім?
3. Қаралы қағаз дегеніміз не?
4 .Аян өмірде жылай біле ме?
5.Балалар Аянды қалай еске алушы еді?
6.Аянмен қоштасқан сәттегі достарының көңіл-күйі қандай болды?
Оқушылар шығармадан жатқа үзінді оқиды.
Сергіту сәті. Көп
Тіл өнер.
1.Әуелде біз - балалар оның .... айтатынын білгеніміз жоқ.
2.Менің көкем де, атам да жоқ, сондықтан төбелессем .... ұрсады ғой.
3.Шіркін, ағама .... жазар едім.
4. Ал, жүріңдер мен кешегіден де .... ертегі айтамын.
5.Ағамның ..... сіңіп қапты.
6.Аян есік жақтағы темір пештің түбіне төселген құрым киіздің үстінде кір-кір жұқа құрақ .... жамылып жатыр екен.
7.Аян арық .... отқа тағып жіберіп, шала піскен күйелеш масақты лып дегізіп суырып алатын.

Мәтін бойынша оқушыларға семантикалық карта арқылы сұрақтар қою.

Семантикалық карта
№ Әңгімеден үзінді Аян Бапай қарт Садық Есікбай
1. Кекілін қара, ей, өзінің жаман әліне қарамай. +
2. Әй, анау кім, ей? – деген. +
3. Шіркін, ағама хат жазар едім,- деп күңкілдейтін. +
4. Ә...Мен білдім,- деді мақтана дауыстап. +
5. Аман-есен барып орналасқан соң хат жаз,- деп қойды. +

Семантикалық карта
№ Әңгімеден үзінді Асылбек шал Аян Тұржан Есікбай Садық
1. -Менің көкем де жоқ, апам да жоқ, сондықтан әжем ұрсады ғой,- деп қояды. +
2. Ия, неге келдіңдер, балалар? – деді анадайдан дауыстап. +
3. -Әй жетпегірлер, тұрыңдар!- деп ақырғанын естисің. +
4. Аян балалар үйіне кеткелі жатыр, - деді. +
5. -Қалай біледі, ей!- деп таңырқауын жасыра алмады. +

Семантикалық карта
№ Әңгімеден үзінді Бапай қарттың кемпірі Есікбай Аян Асылбек шал
1. -Жеп көрші, тәтті, - деп бір-екі масақты маған да ұстататын. +
2. Онысы несі- әй, тап терезенің түбіне кеп үймелегендері! – деп қуып жіберді. +
3. Менің басым ауырып тұр,- деп үйіне кетті. +
4. -Мен әлі бәріңе де хат жазып тұрамын,- деді күлімсіреп. +
5. Әй, кемпір, мына жиен балаға тамақ берші, әлденіп алсын! +

Режиссер Еркін Ракишев түсірген “Жетімдер” фильмінен үзінді көрсету.
“Баяғыда бір жетім бала болыпты...” эссе жазу
Оқушыларды бағалау.

Астана қаласы
Ғ.Қайырбеков атындағы №2 мектеп-гимназиясы

Сабақтың тақырыбы:
С.Мұратбековтің «Жусан иісі» шығармасындағы Аян бейнесі

Пән: қазақ әдебиеті
Орындаған: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Тұрымтаева Л.К
Сынып: 7 «А»

Категория: Казахский язык | Добавил: Anar Турымтаева Ляззат Казихановна |
Просмотров: 606 | Загрузок: 407
Всего комментариев: 0
avatar