Учитель 21 Века

Главная » Файлы » Предметы » Казахский язык [ Добавить материал ]


Оқу орыс тілінде жүргізілетін 10 сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен орта мерзімдік жоспар 2015-16 оқу жылы
29.12.2015, 01:22

Сабақтың тақырыбы Оқытудың негізгі мақсаттары Күтілетін нәтиже Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер Қазақ тілін үйренудегі кедергілерді жеңу Бағалау, соның ішінде оқыту үшін түрлері Барлығын қосқанда Негізгі дереккөздер
7 Абай Құнанбайұлы.
Ақын өмірі мен шығармашалығы туралы түсінік алып, әңгіме жүргізуді үйрену
а) Ақын өмірі мен шығармашалығы туралы түсінік алады, әңгімелей ді;
в) Ақын өмірі мен шығармашалығы туралы түсінік алып, әңгіме жүргізуді үйренеді;
с) Ақын өмірі мен шығармашалығы туралы түсінік алып, шығармала рына талдау жасайды.
«Ыстық орындық»,«Миға шабуыл»,«Кір жаятын жіп», «Суретті сөйлет»,«Сұрақты ұстап ал», «Бірге ойлаймыз»
Сөздікпен жұмыс, диалог, мақал мәтел смайлик, Блоб ағашы, постер,
жұптық, топтық жұмыс, сөздікпен жұмыс, деңгейлік тапсырма,кері байланыс
Қ.Әбдезұлы, С.Тұрсынғалиева,Астана,«АрманПВ»,2012ж
Google.kz , You Tube,ikitap.kz сайттары, «Тарихи тұлғалар» кітабы,суреттер сабаққа қажетті ресурстар

8 Абай Құнанбайұлы. «Сегіз аяқ» өлеңі.Өлең құрылысы.
Шығармамен жұмыстанып, мәнерлеп оқып, мазмұнын айтуға үйрену.
а) Шығарманы түсінеді, мәнерлеп оқиды;
в) Шығармамен жұмыстанып, мәнерлеп оқиды, мазмұнын қысқаша айтады;
с) Шығармамен жұмыстанып, мәнерлеп оқиды, мазмұнын айтады, ой бөліседі.
«Миға шабуыл»,«Кір жаятын жіп», «Суретті сөйлет»,«Мағынаны тану,«Серпілген сауал», «Галереяға саяхат».
Сөздікпен жұмыс, диалог, сөзжұмбақ, мақал мәтел смайлик, Блоб ағашы, басбармақ постер,
жұптық, топтық жұмыс, сөздікпен жұмыс, деңгейлік тапсырма,кері байланыс
Оқулық, Google.kz , You Tube,ikitap.kz сайттары, «Тарихи тұлғалар» кітабы,суреттер сабаққа қажетті ресурстар

9 Сыныптан тыс оқу
Ақын шығармаларын мәнерлеп оқып, талдау жасап, әңгіме жүргізуді үйрену
а) Ақын шығармаларын мәнерлеп оқып, талдау жасап үйренеді;
в) Ақын шығармаларын мәнерлеп оқып, талдау жасап, әңгіме жүргізуді үйренеді;
с) Ақын шығармаларына талдау жасап, негізгі ойдың түйінін табады, пікірлеседі, ойын ортаға салады «Жигсо»,«Серпілген сауал»,«Бірге ойлаймыз», «Сұрақтары бар қорап»
Сөздікпен жұмыс, диалог, мақал мәтел
«Бағдаршам», «Екі жұлдыз, бір тілек», постер,
жұптық, топтық жұмыс, сөздікпен жұмыс, деңгейлік тапсырма,кері байланыс «Абай» І,ІІ том, сабаққа қажетті ресурстар

10 Абай Құнанбайұлы. «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңі.
Өлеңді талдап, негізгі идеясын анықтауға үйрену
а) Өлеңді талдап, негізгі идеясын біледі;
в) Өлеңді талдап, негізгі идеясын анықтай алады;
с) Өлеңді талдап, негізгі идеясын анықтайды, басқа шығармамен салыстырады, тұжырымдайды, ойын ортаға салады
«Ыстық орындық»,«Миға шабуыл»,«Кір жаятын жіп»,«Ойлан. Бірік. Бөліс», «Жеңіл, қиын сұрақтар»,«Жигсо»,«Галереяға саяхат».
Сөздікпен жұмыс, диалог, сөзжұмбақ, мақал мәтел смайлик, Блоб ағашы, басбармақ постер,
жұптық, топтық жұмыс, сөздікпен жұмыс, деңгейлік тапсырма,кері байланыс Оқулық, Google.kz , You Tube,ikitap.kz сайттары, «Тарихи тұлғалар» кітабы,суреттер сабаққа қажетті ресурстар

11 Абайдың Он жетінші қара сөзі. Қарасөз.
Шығармамен жұмыстанып, мәнерлеп оқу мен мазмұнын айтуға үйрену.
а) Шығарманы түсінеді, мәнерлеп оқиды;
в) Шығармамен жұмыстанып, мәнерлеп оқиды, мазмұнын қысқаша айтады;
с) Шығармамен жұмыстанып, мазмұнын айтады, негізгі ойды анықтайды, ой бөліседі.
«Интервью»,«Маршруттық карта»,«Сөздер банкісі», «Еркін жазу», Сөздікпен жұмыс, диалог, сөзжұмбақ, мақал мәтел
«Басбармақ», Блоб ағашы Тест, «Ашық, жабық сұрақтар», деңгейлік тапсырма
«Абай» ІІ том, Google.kz , You Tube,ikitap.kz сайттары, «Тарихи тұлғалар» кітабы,суреттер

нов
Категория: Казахский язык | Добавил: Елена0737 Темиргалиева Елена Самиловна |
Просмотров: 589 | Загрузок: 399
Всего комментариев: 0
avatar