Учитель 21 Века

Главная » Файлы » Предметы » Казахский язык [ Добавить материал ]


Мынау - мектеп
19.10.2016, 22:04

Сабақ: 2-бөлім. Менің мектебім
10-сабақ. Мынау - мектеп Мектеп: №42 орта мектеп КММ
Күні, айы: Мұғалімі: Хамзина М.О.
Сынып: 1 «Б, В, Г» Қатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.1.1 сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)
1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.1.3.1 тыңдаған мәтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлітәсілдермен жауап беру.
1.3.3.1 мәтіннің жанрын (өлең, ертегі, жұмбақ, жаңылтпаш, санамақ) ажырату
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
Өзінің мектебі қандай екенін айта алады, үлкен, кішкентай сөздерін орынды қолдана алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Сұрақ қою үлгілерін қолдана алады, сұрақтарға жауап бере алады, сөйлесу жағдаятында өздерін еркін сезінеді.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мектепті басқа да сөздер қатарымен сипаттай алады, сабақта үйренген сөйлеу үлгілерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.
Алдыңғы оқу Амандасу түрлерін ажыратады, сандары, түстері айтады, «бұл не?» сұрақтарына жауап береді.
Тілдік міндеттер 5.1 Грамматикалық нормаларды сақтау (термин сөздерді қолданбау)
1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарлаған әрекеттер Ресурс
Сабақтың басы
2мин

1. Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасып алу, сабаққа деген көңіл- күйлерін білу.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі- көңіл ажары !
Күліп өмір сүрейік!
2. Өткен тақырыпқа шолу жасау. Сұхбаттасу.

3. Сабақтың тақырыбын оқушылармен бірлесіп ашып алу.
- Мынау ненің суреті?
- Бұл – мектеп.





Суреттер, түстер. Сандар.

Мектептің суреті
Сабақтың ортасы

(МК, Ұ) Жаңа сөздермен жұмыс.
- мұғалімнің айтуы;
- оқушылардың жеке-жеке/ хормен қайталауы;
әдемі –красивый (ая, ое)
үлкен – большой (ая, ое)
кішкентай – маленький
(МК, Ұ) 1-тапсырма. Суретпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды мектеп, сынып сөздерімен таныстыру.
(Ж) Жеке жұмыс. Сурет бойынша сұрақтарға жауап беруге үйренеді.
- Мынау не?
- Бұл – мектеп. (сынып, )
- Мектеп қандай?
- Мектеп әдемі.
(МК, Ұ) 2-тапсырма. 1. Салыстыр. Есте сақта!


2. екі оқушы ортаға шығып, бір-бірлеріне суретті көрсету арқылы салыстырады.
(МК Ұ) 3-тапсырма. Сұхбаттасу.
- Мынау не?
- Бұл – мектеп.
- Мынау не?
- Бұл – сынып.
- Мектеп қандай?
- Мектеп үлкен.
- Сынып қандай?
- Сынып әдемі.
(МК, Ұ) «Есте сақта!» айдары бойынша тәуелдік жағының 1,2 жағын түсіндіру.
Менің мектебм (сыныбым)
Сенің мектебің (сыныбың)
(ОТ) Шығармашылық жұмыс. Өздері оқитын оқу орнының суретін салдыру, сол бойынша бүгінгі сабақта меңгерген сөздерді айтып өту.
Дәптермен жұмыс. Дәптердегі тапырмаларды орындау арқылы сабақ бойы алған білімдерін бекіте түседі.
1. Бастыр, сыз.
2. Тыңда, белгіле. (мектеп, кітап, оқушы, дәптер)
3. Сұраққа жауап бер. Суретін сал.
- Сенің мектебің қандай?
Аудио

Мектеп суреті

АКТ

Постер, маркер

№ 1 ж/д

Сабақтың соңы 5 мин

3 мин

Сөздік диктант жүргізу.
Школа – мектеп
Класс – сынып
Красвый – әдемі
Большой – үлкен
Маленький – кішкентай
Моя школа – менің мектебім
Рефлексия.
Маған бәрі түсінікті болды

Маған кей жерлері түсініксіз

Ештеңе түсінбедім




Парақша-лар
Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз жайлы өз ойыңйызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?
Неге?
2. Жүргізілетін жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1:

2:

1:

2:

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1:

2:
1:

2:
1:
2:

Категория: Казахский язык | Добавил: 87756240728 Хамзина Мадина Оразалиевна |
Просмотров: 131 | Загрузок: 67
Всего комментариев: 0
avatar