Учитель 21 Века

Главная » Файлы » Предметы » Казахский язык [ Добавить материал ]


М.Шаханов "Отырар" дастаны
18.02.2015, 20:06

Сабақ тақырыбы: : М.Шаханов "Отырар" дастаны. Сабақта сын тұрғысынан ойлау технологиясының топтастыру, тұлғаны таны, ақпарат парақшасы, эссе жазу секілді стартегиялары пайдаланылды. Сабақтың жоспары өмірмен, оқушының бұрынғы алған білімдері мен жаңа білімдерін ұштастыру мақсатында құрылған. Сабақ жоспары жәйден күрделіге, жекеден жалпыға , оқытудың ғылымилығы принциптеріне негізделген. Тапсрымалар деңгейі оқушылардың білім деңгейі, шығармашылық қабілеттері мен жас, жеке бас ерекшеліктері ескеріліп жасалған. Күнделікті өмірмен байланыстылығы ескерілген.
Жалпы мақсат: Жазушының шығармашылығына қысқаша тоқталу;Отырар қаласы туралы түсінігін молайту;поэма оқиғасына талдау жасау. Отансүйгіштік рухқа,елінің тарихын құрметтеуге тәрбиелеу.Мәнерлеп оқу қабілеттерін дамыту;өз беттерімен ізденімпаздығын арттыру.Әдіс-тәсілдер: СТО,сұрақ-жауап,түсіндіру,топтастыру баяндау,түсіндіру,сұрақ-жауап,ой толғаныс.Күтілетін нәтиже: мұғалім берген тапсырмаға байланысты оқушылар дәлеледемелер дайындайды, командамен жұмыс жасай алады. Оқушылар шығармашылық. логикалық ойлау қабілеттері мен өз ерік жігерлерін көрсете алады. Өз ұстанымын қорғай алады. Мәтіннен және қосымша материалдардан тақырыпты ашуға қажетті мағлұматтарды тере алады.Мәтінді білетінін көрсетеді.Оқыту әдістері:СТО,Жаңа әдістер,көшбасшылық,ОҰБ,АҚТ Әдіс-тәсілдер:СТО,сұрақ-жауап,түсіндіру,топтастыру.Түрі: аралас сабақ Пәнаралықбайланыс:биология,тарих,музыка Үй тапсырмасын тексеру.Ф.Оңғарсынованың "Оюлар" өлеңін жатқа сұрау. Үй тапсырмасын бекіту төмендегі сұрақтар арқылы беріледі.Мағынаны тану кезеңі кестемен жұмыстан басталады.(Оқушылар кестені толтырады) Не білемін? Нені білгім келеді? Нені білуім керек? НЕ білемін?Қазақстанның қандай ежелгі қалаларын білеміз?Картадан көрсету. Не білгім келеді?(Отырар қаласының бұрынғы атауы Фараб екендігі. Аристотельден кейінгі екінші ұстаз әл-Фараби туралы мәлімет беріледі.)Жаңа сабақ.7 санының қасиеттілігі туралы,7-түймеден жапырақ ақынның жеті қасиетіне қарай ілінеді.Түймедақтың шипалық қасиеті туралы мағлұмат беріледі.Бұл гүлді Мұхтарға тектен-тек теңеп отырған жоқпыз.Емші ауруды емдесе,Мұхтар халықты толғандырған мәселені дөп басып,ел мұңын емдеп,дауа болған адам.Осы мәселені көтерген ақынның "Отырар"дастаны дәлел. "Мағынаны ашу" "Отырар" дастанынан үзінді тыңдату. Алты ай бойы берілмеген әлемге әйгілі Отырар қаласының орнында төбе-төбе топырақ пен күл үйінділері қалды.Осы тарихи шындықты ақын негізге ала отырып,Сыртқы басқыншы жауға қарсы күрескенОтырар халқының ерлік ісін,оның басшысы Қайырханды мадақтап жырлайды.1.Поэмаға компазициялық талдау жасалады.(І топ)2.Поэма кейіпкерлеріне мінездеме беру.(ІІ топ)3Поэманы тізбектей мәнерлеп оқу. Қорыту.1.Мұхтар есімді ақынның бар екендігі,Отырар қаласының болғандығы,ерлікпен қорғалғандығы да ақиқат,Қайыр ханның арманының орындалуы. Үйге тапсырма. "Отырар" дастанын мәнерлеп оқу,ақын туралы мәлімет жинау.Сабқтағы әдіс- тәсіолдер оқушының сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытуғв арналған.

Категория: Казахский язык Есалина Айнаш Согимбаевна |
Просмотров: 1138 | Загрузок: 518
Всего комментариев: 0
avatar