Учитель 21 Века

Главная » Файлы » Предметы » Казахский язык [ Добавить материал ]


Достық өлкесінің заңы
03.03.2016, 21:07

Үмбетова Мәдина Әмірханқызы
№220 мектеп Күні 30.10.2015ж әдебиеттік оқу
3"В" сынып
Сабақтың тақырыбы Достық өлкесінің заңы М.Шаханов
Жалпы мақсаты
Өлеңді өмірмен байланыстыра отырып, өлең мазмұнын меңгерту. Өлеңдегі ізгі қасиеттерді тани отырып, оларды өз бойларынан таба білуге үйрету. Оқушылардың достық туралы түсініктерін кеңейту. Оқушылардық мәнерлеп оқу, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, ойлау қабілеттерін дамыту. Оларды адамгершілікке, достыққа, бірлікке т ә р б и е л е у .

Оқыту нәтижелер
Оқушылардың өмірде кездесетін жағдаяттарға өз көзқарастарын білдіріп,баға бере алады.Өз бойындағы жағымды,жағымсыз қылықтарды анықтап содан шығу жолдарын анықтайды.
Өз пікірін ортаға салып оны дәлелдеу және өзгенің пікірін тыңдап,онымен санасады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Жеке,топтық,жұптық ,ой қозғау,салыстыру,
Керекті жабдықтар
интерактивті тақта,презентация,құстардың суреттері, маркер , сематикалық карта,"Әулие ағаш"суреті
Сабақ барысы:
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті уақыт
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәттілік біздер тілейік
Мен саған,сен маған
Күндей күліп жүрейік,
Күннің нұрын төгейік
Мен саған,сен маған. Оқушылар топқа бөлінеді.
Бір -біріне сәттілік тілейді 1 мин
"Миға шабуыл" әдісі
1)
2)
3)
4)

Тақтадан "Мұхтар Шаханов Достық өлкесінің заңы"
деген сөз шығады .
Авторы Мұхтар Шаханов "Достық өлкесінің заңы"өлеңімен танысамыз.Таныспас бұрын мынадай тапсырмаларды орындаймыз.
Жаңа сабақ
Қызығушылығын ояту Топтық жұмыс
І топпен "Топтау" әдісін жүргізу


ІІ топ Кестемен жұмыс Менің ойым ....
"Дос деген кім?"
Досыңыздың басына қиындық түсті, не істейсіз?
Досыңды неге теңер едің?
Менің достарым көп болу үшін не істеуім керек?

ІІІ топ "Ой қозғау "әдісі
Сематикалық картаны толтырасыздар
Қандай ? Адал достық Амал достық
Адал
Тек өзін ойлайды
адамгершілігі мол
кешірімді

тәккапар
мейірімсіз
төзімді

ІҮ топ "Дөңгелек үстел әдісі
"Достық туралы қандай мақалдар білеміз?
"Шапалақ " арқылы бағалайды
(Үйдің іргесі қаланады )
Кіріспе сөз :
Достар әрқашан да бірге ойнап, бөлінбейді.Мүмкіндік болса бірге сабаққа дайындалады.Бірін-бірі түсінуге, кешіруге, қорғауға әзір тұрады.Досыңның көп блуы өз қолдарыңда.Егер сен барыңмен бөліссең, ренжітпесең, қателеспесең, қуантуға даяр тұрсаң, сенімен бәрі де достасқысы келеді. Өмірге деген көзқарасы ортақ, дүниетанымы деңгейлес, әрі бір-бірін оңай түсінетін жандар бір-бірімен дос бола алады. Ал оның сақтаушысы адалдық пен шынайылық.
Оқулықпен жұмыс
1) Мұхтар Шаханов туралы мағлұмат беру





2) Бейнеролик көрсету арқылы өлеңді мәнерлеп оқып беремін
3)Сөздік жұмысын жүргізу
4)Өлеңнен түсінгендерін ортаға салады
Өлеңге сұрақтар қою
-Ақын өлеңде кім туралы айтып тұр
-Мұхтар Шаханов бала кезін қалай есіне түсіріп тұр
5)Өлеңге талдау жасау.
Өлеңге сәбилік шаққа байланысты айтылған тіркестерді табу. Сүттей аппақ, аңғал бейқам, балбұлақтай сыңғырлы. Сүттей аппақ сөзіне мағыналас сөздер таза,пән, ешкімге арамдық ойламайтын.
-Өлең кімнің атынан баяндалып тұр?
- Мұхтар мен досы әжесінен неге қатты қорықты?
-Әжесі неге немересін жазалаусыз қалдарды?
-Баланың орнында болсаң сен не істер едің?
4)Өлеңді іштей оқиды , мәнерлеп оқиды оқиды
"Бағдаршам " әдісін қолдану
(Үйдің шатыры )
Сергіту сәті "Достар"Әли мен Айяның әндері бейнеролик
Топтық жұмыc
1-топ:
«Күнделік кестесі» әдісі
• Шығарманың тақырыбы:
• Авторы:
• Кейіпкерлері:
• Оқиға орны:
• Болған жағдай:
• Мұхтар саған ұнады ма? Себебі?
• Шығарманың негізгі идеясы
2-топ Жұптық тапсырма
Достық ережесін құру
3-топ: Достыққа байланысты өлең шығару
4-топ: Жеке жұмыс «Сөйлемді аяқта» ойыны
Топтағы әрбір оқушы сөйлемнің жалғасын табу керек.
А) Әрбір адамға дос керек. Өйткені ...
Ә) Менің досымның аты ...
Ол ........................................
Б) Менің досыма тілегім...
Топ бір-бірлерін "Басбармақ "арқылы бағалайды.
(Терезе ,есіктерін орналастырамыз)
Қорытынды « Достық» үйін тұрғыздық



"Шегенің ізі" видео көрсету тілеп
Бір досым бар есімімді мақтаған,
Бір досым бар дос болса да жат маған.
Бір досым бар көтеретін көңілімді,
Соны көрсем қуаныштан шаттанам.
Бір досым бар үмітімді жалғайтын,
Бір досым бар сәлемімді алмайтын.
Бір досым бар білсең айтшы дегенде
Білсе-дағы білмеймін деп алдайтын.
Бір досым бар,қиындықтан қашпайды,
Бір досым бар,барсам есік ашпайды.
Бір досым бар қолда барын ұсынып,
Мерейімді бір өсіріп тастайды.
Бір досым бар тату-тәтті бәрімен,
Бір досым бар жүрші дейді әріден.
Бір досым бар ақыл қосар әркезде
Дос дегенің жақсы екен гой бәрінен!
Балалар бүгін біздер достықты берік сақтау үшін, оны одан әрі нығайту үшін көптеген нәрселермен таныстық. Сонымен қатар бойымыздағы жаман қасиеттерден арылуға күш салдық. Әрқашанда бір – бірімізді сыйлап жүрейік, өйткені сыйластық арқылы адамның бойында жақсы, ізгі қасиеттер қалыптасады екен.

Кері байланыс "Бес саусақ "
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып ,оқиды . Топтағылар бес саусақ суреттерді бір-біріне қосып желімдеп жұбымыз жазылмасын деп тақтада шыққан суретке іледі .
Үйге тапсырма
Өлеңді түсініп оқуға және мазмұнына сай сурет салуға беремін. «Менің досым» әңгіме жазу
Бағалау ,мадақтау


Оқушылар өз ойларын,жауаптарын айтады

.
Бейнесөз шешеді

.

Достық деген сөзге топтау жүргізеді

Дос туралы өз ойларын жазады .

Сематикалық картаны толтырады.

"Шапалақ " арқылы бағалайды

Сематикалық картаны толтырады.
Сөздерді сызықпен байланыстырады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады .

М. Шаханов туралы білетіндерін айтады

"Бағдаршам " әдісін

қолданады

Сергіту сәтінде билейді

Шығармашылық тапсырмаға жауап береді

Бейнероликтен өз ойларын ортаға салады

Кері байланыстарын саусақ бейнесіндегі стикерге алған әсерлері мен тілектерін жазады
3 мин

7 мин

1 мин

2 мин

15мин

7мин

5мин

3 мин

1 мин

1 мин

Категория: Казахский язык | Добавил: madi Умбетова Мадина Амирхановна |
Просмотров: 800 | Загрузок: 453
Всего комментариев: 0
avatar