Учитель 21 Века

Главная » Файлы » Предметы » Казахский язык [ Добавить материал ]


Қазақ тілі 7класс Сабақтың тақырыбы: О.Бөкей "Тортай мінген ақ боз ат"
21.11.2014, 17:54

№ 19 орта мектебі

Пәні: қазақ әдебиеті
Класы: 7 «А» класс
Сабақтың тақырыбы: О.Бөкей. « Тортай мінер ақ боз ат»

Өткізген: Н.Ж. Сейпилова
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Ақтөбе қаласы, 2014 жыл

Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ) Бекітемін: Келісемін:
Мектеп директоры: Р. Д. Аманбаева Әдіскер: Ж.Д. Даулетова

Пәні Қазақ әдебиеті Класс 7 «А» Мұғалім Сейпилова Н.Ж
Тақырыбы О.Бөкей. «Тортай мінер ақ боз ат»
Мақсаты Оралхан Бөкейдің өмірімен, шығармашылығымен танысу. Әңгіменің мазмұнымен таныса отырып, көркем шығармаға қызығушылығы арттыру
Түрі: Білім мен дағды, іскерлікті меңгерту
Қолданылатын модульдер Оқытудың жаңа тәсілдері ,Сыни тұрғыдан ойлау, АКТ-ны қолдану, Оқыту үшін бағалау, Дарынды ощқушыларды анықтау.
Оқыту әдістері БЛУМ таксономиясы , көре-түсіну,сұрақ-жауап, шығармашылық тапсырмалар , Джигсо, Венн диаграммасы
Көрнекілігі Бейне таспа, слайд.
Күтілетін нәтиже Диалогтық оқытуда топпен жаңа әңгімені түсінеді, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өткен тақырыппен салыстырады, татулықта бір-бірінің пікірін тыңдайды, жанашырлыққа, адамгершілікке үйренеді.

КЕЗЕҢДЕРІ
Жоспар мазмұны МҰҒАЛІМНІҢ ІС- ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫНЫҢ ІС- ӘРЕКЕТІ САРАЛАУ
(дефференциация) БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі
(1 мин)

Амандасу, сабақты бастауға сыныптың даярлығын анықтау.
Сыныптың көңіл-күйлерін қарау
Ұзақ мерзімді есте сақтау.
Өлең жолын
Слайдтан 1көрсету


Амандасу, сабаққа дайындалу.

Өздері оқу

Сабақ аяғына дейін есте сақтайды. Формативті бағалау (Жарайсыңдар!)

Бағалау кретерийлері

Қызығушылықты ояту
(3 мин)

Сәттілік тілеу
Топқа бөлу

Сөзді таңдау арқылы тобын табу , бөліну

І топ: Табиғат қорғаушылар
ІІ топ: Жанашырлар
ІІІтоп: Кітапқұмарлар
(жазушы,оқу, жазып, кітап, оқуымды,
сырласар нәрсем, пір тұтарым-кітап
жалғыз,жетім, әке-шешесіз, жуас,ерте
айырылған, жасқаншақ, есігінде жүр, қоңыр салқын,жаңбырлы күн, құла
ған бұлақ, көлкілдеген су, бұлтсыз күн, ыстық емес,Салықсалған жері)

Әр топ бір-біріне жақсы тілегін айтады. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Топтық ереже сақталады.

«Үш шапалақ»

Үй тапсырмасын тексеру, сұрақтар арқылы қорытындылау.



Бейне –таспа
Жаңалық

“Ой қозғау”
Диалогтік оқыту әдісі бойынша сұрақтар қоямын.

. Көре-түсіну.


Топтық жұмыс


Жаңа сабақты үйрену

Мәтінмен жұмыс



Рефлекция

Ой толғаныс

Сабақты қорытындылау
Блум такс.
1 Аян халық ауыз әдебиетінің қай түрін шебер айтушы еді? (Ертегі))
2. Аян сауаттанғасын не істеді? (Хат жазды)
3. Аянның ұстазы (Иманжанов)
4. Оқиға қай жерде6 қашан болған? (Жусандытөбе)
5. « Жусан иісі» шығармасының авторы (Мұратбеков)
6. Аян Асылбек қартқа аяғын салдырғанда қандай қасиет көрсетті? (Төзім))
7. Балалар кімнің үйінің қасына жиналып ертегі айтушы еді? (Бапай)
8.Аянның прпоттипі кім?
9.Қазір Аян қайда екен, бар ма?

«Айтуға оңай» хабарынан
Прототип Науқан Керімовті көру

- Оралхан Бөкей кім?
-«Тортай мінер ақ боз ат... »әңгімесі не туралы деп ойлайсыз?
Ендеше, бүгін Оралхан Бөкейдің өмірі, шығармашылығымен және «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесімен танысамыз

(Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау кретерийлерінің жалғасын айту)
Бейне таспадан үзінді, автор туралы мәлімет алу

«ДЖИГСО»әдісімен мәтін мазмұны оқушыларға таратылып, әңгіменің мазмұнына байланысты топтық таныстырылым дайындауға оқушыларға уақыт беріледі)

Мәтіннен бейнелі сөздерді табу

Венн диаграммасы арқылы Тортай мен Аянды салыстыру

Шығармашылық жұмыстар

Ұзақ мерзімді есте сақтауды еске түсіру

.

Өткен сабақ бойынша сұрақтарға әр топ жауап береді.

Топтық талқыға салады,ойланады.

Өзгелерді тыңдай отырып ,өз білімін толықтырады. Ізденеді, талқылайды, бір шешімге келеді.

Топ оқушылары бір-бірінің ойын жалғай отырып, шығарманың мазмұны тыңдалынады.

Ітоп Фразеологизмдер
ІІ топ Мақал – мәтелдер
ІІІтоп Теңеулер

Тақтаға 3 топ мүшелері біртіндеп жазады.

Ітоп Тортайға мінездеме
ІІ топ Сэнкуейн ( Тортай)
ІІІтоп Шығарманың сіз үшін тәрбиелік мәні қандай болды?



Топ мүшелері пікірлеседі



Мұғалім сұрақтарына жауап бере отырып, өз ойларын жеткізеді.

.

Оқушылар толық мазмұнын біледі.

Пікірталас.

Бір-бірін тыңдайды.



Түс арқылы
тапсырмаларын
таңдайды.
Таза, әдемі жазу

Топ белсенділік көрсетеді.

Ұнайтын аттарын
айтып, жұмыс таң-у
5минутта ой толғау жазады Талантты және дарынды балалар анықта
лады,орташа
оқитын балаларға көмектеседі,

Шумақты айтады.

Жетондармен бағалау.

Жетондармен бағалау.

«Үш шапалақ»

Бір-бірінің дәптерлерін алмастырып тексеру

Оқушы санына қарай

«Үш шапалақ» әдісі

«Үш шапалақ» әдісі

Сөз саналады.

Бағалау

2жұлдыз,1тілек
Бағалау кретерийлері
бойынша қорытынды баға шығару


Топ мүшелері ерекше жұмысжасаған оқушыларды бағалайды.

Стикергелерді оқып, іледі.
Оқушылар өзін-өзі реттейді.
Топ ұпайын хабарлау

Үйге тапсырма



Оралхан Бөкей туралы деректер жинау;
«Баяғыда бір жетім бала болыпты...» деп Тортай ертегісін жалғастыру

Сау болыңыз!
-



Сау болыңыз!

№ 19 орта мектебі

Пәні: қазақ әдебиеті
Класы: 7 «А» класс
Сабақтың тақырыбы: О.Бөкей. « Тортай мінер ақ боз ат»

Өткізген: Н.Ж. Сейпилова
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі


Ақтөбе қаласы, 2014 жыл

Категория: Казахский язык | Добавил: Сейпилова Сейпилова Нургуль Жеткергеновна |
Просмотров: 2204 | Загрузок: 773 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
1
Керемет сабак!!  Маган ұнады!! тек қана алға!!
avatar