Учитель 21 Века

Главная » Файлы » Предметы » Казахский язык [ Добавить материал ]


Астана - бас қала
03.03.2016, 09:27

ӨЗДІК ТАЛДАУ.

Сабақ орыс мектебіндегі 6 сыныбында қазақ тілі пәнінен өткізілді.Сыныпта 6 оқушы. Олардың 2- уі ұл, 4 –у қыз. Білім деңгейлері – 67 пайыз. Тақырыбы – «Астана – жас қала». Сабақтың мақсаты: оқушылардың Қазақстанның астаналарыны жайлы білімділіктерін еске түсірте отырып, түрлі әрекеттер мен тапсырмалар арқылы Қазақстан астаналарының ерекшеліктерін салыстыра отырып түсіндіру. Тақырып бойынша қарапайым коммуникацияның құрылымына сәйкес лайық өз ойын жеткізе білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақты дәстүрлі сабақтардан ерекшелеу және оқушылардың сыни ойлау қабілеттіліктерін арттыру мақсатында интеративтік тақтамен өткізуді ұйғардым. Қойылған сұрақтарға жауапты суреттер бойынша, шығармашылыққа баулуға арналған тапсырмалар қарастырылды. Оқушылардың бір – бірімен ынтымақтаса отырып жұмыс жасаулары үшін шеңбер бойымен « Жүректен жүрекке » дөңгелене тұрғызып отырғыздым. « Миға шабуыл» бойынша сабақтың тақырыбын сөзжұмбақ шешумен ұсындым. Сөзжұмбақ шешудегі екінші мақсатым – оқушының белсенділігін арттыру. Оқушы көзбен көргенін, түйсінгенін суреттейді, сөзбен жеткізе алмаған түйсігін сөзжұмбақпен жеткізеді. Тапсырманы барлық оқушылар асқан қызығушылықпен орындады. Ауызекі сөйлеуде жеткізуге қиналатын ойын сурет түрінде жеткізуге тырысқан оқушылар өздерін еркін сезініп, бар ынтасымен орындағаны байқалды. Топпен жұмыста оқушылардың бірін –бірі тыңдай білу машақтарын, дағдыларын дамыту – маңызды. Өзгелердің пікірлері мен келіспегеннің өзінде де әрбір дауыс естілуге құқылы. Оқушыларды бақылау мен қорытынды шығаруға жетелеу мақсатында әр топтың бір – біріне сұрақтар қоюын сұрадым. Топтардың жұмыстарын « екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағалауды ұсындым. Оқушылардың бағалау туралы түсініктері қалыптасқан, басқаларының кемшіл тұстарын аңғара білді. Барлық топтарға ортақ тапсырма – сызба бойынша «Қазақстанның астаналары» туралы әңгімелесуді тапсырдым. Берілген ақпаратты негіздей отырып, жаңа сөздерді ауызекі сөйлеуде орынды қолдана білу, жүйелі сөйлем құрап сөйлей білу білімділіктерін дамыту мақсатын көздедім. Ашық сұрақтар қоя отырып төменгі сыныптарда алған ақпараттарын еске түсірдім.Оқытуда сұрақ қою – маңызды әрекеттердің бірі болып табылады. Сабақтың қортындылау кезеңінде «Қызылорда» қаласы мен « Алматы» қалаларын салыстыра отырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы пікірлерін қорғады.Венн диаграммасы арқылы салыстыру оқушылардың жан –жақты жауап берулеріне, ұшқыр ойлауға жетелейді. Өз пікірлерін дәлелдей отырып, сөйлеу дағдылары қалыптасады. Сабақ туралы оқушылардан алған кері байланысқа зер сала отырып байқағандарым: 1) оқушылар дәстүрлі емес сабақтардың жиі өткізілгенін қалайтындықтарын байқадым, 2) шығармашылық жұмыс – ауызекі тілдесімде қазақ тілінде сөйлеуге қиналатын оқушылар үшін ұтымды әдіс екедігін байқадым.
1)Сергіту сәтін оқушылар аса қызығушылықпен жасап, бойларын бір сергітіп алды.
Сабақ информатика кабинетінде өткізілді. Сабақтың жоспарланған мақсаттары мен міндеттері толығымен ашылды.

Категория: Казахский язык | Добавил: GulnaraAdilovna1975 Маликбаева Гулнара Адиловна |
Просмотров: 637 | Загрузок: 521
Всего комментариев: 0
avatar