Учитель 21 Века

Главная » Файлы » главная » Учителя школы [ Добавить материал ]


Оқыту және оқу тәжірибесіне Бағдарламаның жеті модулі қалай ықпалдасқаны көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспар
21.12.2015, 20:04

Оқыту және оқу тәжірибесіне Бағдарламаның жеті модулі қалай ықпалдасқаны көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары
№ Сабақ тақырыбы, мақсаты Сабақ үрдісінде қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер
Сабақтың нәтижесі Бағалау (оқыту үшін бағалау) Барлығын қосқанда Дереккөздер мен көрнекіліктер
Жалпы мақсаты: Жеті модульді ықпалдастыра отырып, балаға сапалы да тиімді білім беру, олардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту, ойларын, көзқарастарын еркін, жүйелі түрде айту дағдысын қалыптастыру, өз бетінше шығармашылық жұмыстар жасай алатын, ұжымда ынтымақтастықта әрекет ете алатын , басқалардың пікіріне түсіністікпен қарайтын, дербес тұлға тәрбиелеу
1.
М.Әуезовтың өмір мен шығармашылығы.
Негізгі мақсаты:
М. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығынан мағлұмат беру, оқушыларды өзіндік ізденіс жұмыстарына баулу, Әуезовтің ұлылығын дәріптеу, заңғар жазушыны құрметтеуге, елін сүюге, әдебиетті сүюге тәрбиелеу. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау
Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Шаттық шеңбері «мен басқаның көзімен», топқа бөлу, «миға шабуыл», «мозайка», «инсерт», «кластер» әдістері, постер қорғау, кері байланыс «екі жұлдыз, бір тілек» М. Әуезовтің өмірі мен шығармашы-лығынан мағлұмат алады, оқушылар өзіндік ізденіс жұмыстарын атқарады, әлем таныған Әуезовтің ұлылығынан, заңғар жазушынының өнегелі өмірінен үлгі алады. Оқушыларды ынталандыру мақсатында толық жауап берген оқушыға «өте жақсы», «тамаша»деген сөздерді жартылай дұрыс жауап берген оқушыға «жақсы», орташа жауап берген оқушаларға «жауабыңызды толықтыру керек сияқты, кім көмектесе алады?» деп басқаға бағыттау амалдарын қолдандым. Деңгейлік тапсырма-лар,
тест тапсырма-лары, кеңейтіл-ген тапсырмалар Александер, 2008
Мерсер мен Ходжкинсон (2008)
(Шанк пен Циммерман 1994)
Ноутбук, сти-кер, проектор, кесте, ақ қа-ғаз, маркер-лер, слайдтар
2. «Абай жолы» - ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы тұрмысын қамтыған шынайы энциклопедия
Негізгі мақсаты:
«Абай жолында» кешегі қазақ халқының тұрмысы, әдет-ғұрпы ғана емес, күллі рухы жатқанын түсіндіру, елін сүюге, әдебиетті сүюге тәрбиелеу. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау
Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Шаттық шеңбері «зиб, заб, зуб», стикердің түсіне байланысты топқа бөлу, «миға шабуыл», «синквейн», «араласып кеткен оқиғалар» әдістері, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар, постер қорғау, кері байланыс парағы «Абай жолында» кешегі қазақ халқының тұрмысы, әдет-ғұрпы ғана емес, күллі рухы жатқанын түсінеді, елін, жерін, оның тарихын құрметтеудің маңыздылығын ұғынады, өз бетінше шығармашылық жұмыстар жасайды. Түрлі түсті карточкалар арқылы
Қызыл-үздік жауапқа
Сары –жақсы жауапқа
Көк-қанағаттанарлық жауапқа

Критериалды бағалау Дарынды, талантты және үлгерімі нашар балаларға деңгейлік тапсырма-лар беру
Александер, 2008
Мерсер мен Ходжкинсон (2008)
Ноутбук, сти-кер, проектор, кесте, ақ қа-ғаз, маркер-лер, слайдтар
3 Романдағы Абайдың өсу жолы
Негізгі мақсаты:
Романдағы Абай бейнесін мәтін арқылы талдап жан-жақты ашу, сөз тереңдігін түсініп бағалай білуге, ізгілікке, адамгершілікке тәрбиелеу. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау
Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Шаттық шеңбері «жүректен-жүрекке», қима қағаздар арқылы топқа бөлу, «миға шабуыл», «білім сандық-шасы», «синквейн», «кубизм» әдістері, семантикалық карта «естеліктер сыр шертеді», «өрмекшінің торы», кері байланыс парағы Романдағы Абай бейнесін мәтін арқылы талдап жан-жақты ашады, сөз тереңдігін түсініп бағалай білуге, ізгілікке ұмтылады, өзіндік пікір жасау дағдылары қалыптасады, мәтінмен жұмыс жасау дағдысы дамиды. Фигуралар арқылы

- үздік жауапқа

- жақсы жауапқа

- қанағат-танар-лық жауапқа

деңгейлік тапсырма-лар беру, слайд жасату Александер, 2008
Мерсер мен Ходжкинсон (2008)
Ноутбук, сти-кер, проектор, кесте, ақ қа-ғаз, маркер-лер, слайдтар
4 Роман –эпопеядағы табиғат бейнесінің алатын орны
Негізгі мақсаты:
«Пейзаж» ұғымы туралы білімдерін кеңейту, романда орын алған табиғат суреттерінен мысалдар келтіре отырып жазушының сөз саптау шеберлігіне тоқталу. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау
Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Шаттық шеңбері «бұл кім?», түрлі түсті қағаздар арқылы топқа бөлу, «миға шабуыл» әдісі, тест тапсырмалары, постер қорғау, кері байланыс «сауалнама парағы»
«Пейзаж» ұғымы туралы білімдері кеңейеді, сабақтың барысында оқушылар СТО-ға дағдыланады, оқушылар арасындағы диалогтік қарым-қатынас дамиды, әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуды меңгеріп, шығармашылық жұмыстар арқылы таным – түсініктері дамиды. Жетон арқылы бағалау
-үздік жауапқа

-жақсы жауапқа

-қанағаттанарлық жауапқа деңгейлік тапсырма-лар беру
Тест тапсырма-ларын құрастыру
Вольф пен Александер, 2008
Мерсер мен Ходжкинсон (2008)
Ноутбук, сти-кер, проектор, кесте, ақ қа-ғаз, маркер-лер, слайдтар

Үшінші деңгейлі бағдарламаның жекелеген стратегиялары мен тәсілдерін сабақтарымда қолдануды мақсат ете отырып, Бірінші «Бетпе – бет» кезеңінде алған білімім мен бағдарламада қамтылған ғалымдардың пікірлеріне сүйене келе, оқу жылының басында бекітілген күнтізбелік жоспарға сай, тізбектелген сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыра отырып, қазақ әдебиеті пәнінен 9– сыныпқа арналған тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарын жасадым.
Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспардағы сабақтарыма қойған ортақ мақсатым: жеті модульді ықпалдастыра отырып, балаға сапалы да тиімді білім беру, олардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту, өз ойларын, көзқарастарын еркін, жүйелі түрде айту дағдысын қалыптастыру, өз бетінше шығармашылық жұмыстар жасай алатын, ұжымда ынтымақтастықта әрекет ете алатын , басқалардың пікіріне түсіністікпен қарайтын, дербес тұлға тәрбиелеу, оқушы мен мұғалім арасындағы диалогтік қарым – қатынас жүйесін дамыту.
Орта мерзімді жоспарлауда әр сабағыма қай тәсілдерді қолданған тиімді деген ой мазалады. Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер диалогтық оқытуды, сын тұрғысынан ойлау, талантты және дарынды балалармен жұмыс түрлерін сабақтарымда тиімді қолдана білуді жоспарладым. Топпен, жұппен жұмыс істете отырып, сабаққа деген қызығушылығын арттыруды көздедім. Бағалау кезінде жеңілден күрделіге өте отырып, бағалай білуді үйретуді көздедім. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында сабақтарымда түрлі тақырыптардағы таныстырылымдар, топтық талқылаулар ұйымдастыруды ойластырдым. Дарынды және талантты оқушыларды анықтауға арналған күрделендірілген тапсырмалар және жас ерекшелігіне сәйкес тапсырмалар іріктедім. Әрбір тапсырманың соңында топтық, жұптық, өзін – өзі бағалаулар және «Екі жұлдыз, бір тілек» әдістерін алдым.
Кездескен қиындықтар: Әдіс –тәсілдерді сабақтың тақырыбына сай таңдау, талантты және дарынды балаларға арналаған тапсырмаларды іріктеу. Болашаққа жоспар: Бағдарламаның жеті модулін, оның ішінде сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, ақпараттық коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану, формативті бағалауды жетілдіру, топтық жұмысты жандандыру.

Категория: Учителя школы | Добавил: Жазира Есенкулова Жазира Даукеновна |
Просмотров: 1425 | Загрузок: 646 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
1
Керемет жұмыс үшін рахмет!! Тәжірибеңізге сәттілік!!
avatar