Учитель 21 Века

Главная » Файлы » главная » Учителя, прошедшие уровневые курсы [ Добавить материал ]


"Болашақ" желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары
30.10.2016, 00:00

Абай атындағы жалпы орта мектебі «Болашақ» кәсіби қоғамдастығының жұмыс жоспары
Кәсібилік мұғалімнің өзін Білім беру қоғамдастығының бір бөлігі ретінде қарастыруын талап етеді.
Bolam, Mcmahon, Stol, 2005
Жұмыс мақсаты: Сертификатталған мұғалімдердің өзіндік реттелу мен дамуы үшін ақпараттық білім беру ордасының дамыту кеңістігін құру.
Негізгі міндеттері:
 Қоғамдастық мүшесіне қолайлы біртұтас ақпараттық кеңістік құру;
 Заманауи білім беру технологияларын теориялық оқу және практкиалық меңгеру;
 Оқытудың өзекті мәселелері мен көкейкесті педагогикалық проблемаларды талқылау мақсатында білім беру мекемелерінің басшылары және мұғалімдер қарым-қатынасының мүмкіндігін қарастыру;
 Педагогтардың кәсіби өсуі мен әдістемелік қолдау;
 Тақырыптық кеңестерді өткізу;
 Озық педагогикалық тәжірибені тарату, ақпарат және тәжірибемен алмасу, он-лайн режимінде электронды пошта мен чат арқылы сөйлесу бағдарламасының жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру;
 Сабақта және сабақтан тыс қызметке пәнге байланысты оқу бағдарламасына сай өнімдердің және олардың тәжірибеде пайдалануының мәлімет базасын құру;
Күтілетін нәтиже:
 Сертификатталған барлық педагогикалық қызметкерлер Қоғамдастық қызметінің барлық қызмет түрлеріне қатыса алады, бірлесіп талқылауына қатынасады, жүйенің қызметін жетілдіру және тәсілдерін ұсынуға мүмкіндік алады.
 Өзінің әдістемелік жасалымдарын ұсынуға, тәжірибе алмасу және инновациялық білім беру мен заманауи әдістемелік әдістемені, жобаларды талқылауға қатыса алады.
 Әріптестермен шығармашылық ынтымақтастықты дамыта алады.
 Қоғамдастық қызметінің тиімділігі мен мақсатқа сәйкестілігі талдауға қатысу арқылы қоғамдастық қызметін жетілдіру жолдары мен тәсілдерін ұсына алады.

Р
/
С Қамту
аймағы Қоғамдастық
мүшелері Кездесу лерді өткізу жиілігі Байланыстар Пәрменді
іс-қимылдар Топтың негізгі мақсаты-қызметті сипаттау
1.Басшылық етуші топ
1

Мектеп
аясында Мектеп директоры
Н.К.Хасанова
Оқу ісінің орынбасары
Г.М.Тұяқбаева
Р.Қ.Сахаев


қыркүйек Мектеп әкімшілігі
І деңгейлік бағдарламаны меңгерген мұғалімдер Мектептің қоғамдастық Қоғамдастық мүшелері жөнінде мәліметтер жинақтау
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің сапалық құрамын шығару Желілік байланыс жоспарын құру. Желіге мұғалімдер тартылады.
Үйлестіру, жоспарлау,бағалау
2 Тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
Г.Т.Дәуітова Мұғалім, оқушы, ата-ана Сауалнама, оқу үдерісі туралы пікірлері, сұхбат, социограмма жүргізу Мектептің қазіргі жағдайын анықтау
3 Психолог
Л.Д.Насипова
Г.Ахметова
Мұғалім, оқушы, ата-ана Тренинг
Сауалнама алу Әлеуметтік және эмоциялық ахуал қалыптасады

2. Дамытушы топ (Деңгейлік бағдарламаны меңгерген мұғалімдер)

4

Мектеп аясында Өтегенова Б
Жандыбаева М
Каримова А
Құрманбаева М
Байменова Г
Мендыханова Б
Жағыпарова Ғ
Шайхиева Г
Айтқалиева Ж
Кенжебаева А
Қайсағалиева Б
Нысанова А
Сарсемалиева А
Абулхайырова Р
Құспанова Г
Қабдолқақова Б


қыркүйек
Басшылық етуші топтар

Магниттік мектеп модераторлары

Дөңгелек үстел
«CPM.kz» порталы кәсіби дамуға қажеттілік


Тәлім алушымен сенімді қарым-қатынас орнайды,кәсіби өседі

Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыруда желілік қоғамдастықтың маңызын түсінеді, порталда жұмыс істеу дағдысы қалыптасады, тиімді кәсіби қоғамдастық орнатады
5 Мектеп
аясында Зерттеуші топ

Жандыбаева М
Тұяқбаева Г
Өтегенова Б
Қайсағалиева Б
Сарсемалиева А
Өтегенова Б
қыркүйек
-
Қазан

Қараша

Ақпан Пән мұғалімдері
Оқушылар
Ата-аналар Lesson Stady тәсілі бойынша 9 «в» сыныбына зерттеу жүргізу.
« 9 в сынып оқушыларының белсенділігін арттыруда жаңаша оқытудың маңызы »

Lesson Stady тәсілі бойынша 5 «а» сыныбына зерттеу жүргізу.
«Критериалды бағалаудың оқушының білім сапасына әсері»

Lesson Stadу
«Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне негізделген сабақ» Күтілетін нәтиже: Оқу үдерісі, оқушы көрсеткіші жақсарады



Күтілетін нәтиже : Сабақты бірлесе зерттеу арқылы бағаның тұрақсыздығының себебі анықталады

Күтілетін нәтиже :
Блум таксономиясын
сабақта қолдануы оң нәтиже береді
3. Үйлестіруші топ (Тәжірибелі мұғалімдер)

6
Мектеп аясында

Мектептің барлық
ниет білдірген мұғалімдері
Шайхиева Г
Құрманбаева М
Каримова А
Қайсағалиева Б
Байменова Г
Қуанғалиева А
Құспанова Г
Жандыбаева М
Коучинг «Кәсіби шеберлікті дамыту жолдары»
Коучинг «Оқытудағы басқару және көшбасшылық»
Коучинг «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау»
Коучинг «Интерактивті әдістер-өмірлік дағдыны қалыптастыру тетігі»
Коучинг «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»
Коучинг «Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер» (жаратылыстану пәндеріне)
Коучинг «Диалогтік оқыту арқылы ынтымақтастықты қалыптастыру»
Коучинг «Талантты және дарынды балаларды оқыту»
Мұғалімдер кәсіби өседі, дамиды

Мұғалімдердің көшбасшылық сапасы анықталады, дамиды
Оқушы білімі әділ, шынайы бағаланады
Мұғалімдер сабақтарында иетерак тивті әдістерді тиімді қолданады
Сыни ойлау модулін меңгереді

Әдіс - тәсілдерді сабақтарында тиімді қолданады
Мұғалімдер сабақтарында диалогті оқытуды қолданады
Оқытуда даралау қағидатын ұстанып, дарынды баланың дербестігін дамытады
7 Аудан мектептері арасында “Болашақ”
кәсіби қоғамдастығының мүшелері ақпан Аудан мектептерінің мұғалімдері
Дамытушы топтар
Басшылық етуші топтар Аудандық семинар
«Ортақ мақсатқа қол жеткізудегі ынтымақтастық» Ортақ мақсаттағы жұмыс түрлеріне қатысып, көреді, тәжірибе алмасады өзара сенімге негізделген қарым-қатынас орнайды
4. Тәлім алушылар тобы
8 Мектеп аясында Қоғамдастықтағы
тәлім алушылар

Байменова Г
Утегенова Б
Жыл бойы
Тәлім алушы мұғалімдер және тәлімгерлер Кәсіби әңгіме
«Тәлімгерлік үдерісі» Тәлім алушы мұғалімді орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлауға үйрету
Шеберлік сынып
«Рефлексия үрдісінде мұғалім-коучті қолдау»
Қолдауды сезінеді, шығарма-шылықпен жұмыс жасайды
Желілік қоғамдастық арқылы өз әдістемелеріне жаңа өзгерістер енгізеді.
Ғылыми –прак-лық конференция
Тәлімгерлік - мұғалім тәжірибесін жетілдіру жолдары
5. Көшбасшылар тобы
9 Аудан мектептері арасында «Ұлағат»
желілік қоғамдастығы Магниттік мектептердің модераторлары мен дамытушы топтар Семинар
«Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыруда желілік қоғамдастықтың маңызы» Нәтижеге бағытталған жұмыс түрлеріне қатысып, көреді, тәжірибе алмасады.
10 Аудан мектептері арасында “Ізгілік”
ресурстық мектебінің
орталығы
Қайсағалиева Б
Утегенова Б ГМИ о/м - «Жалын»
Бегалиев о/м - «Зияткер»
Еңбекші о/м - «Ұлағат»
Сәрсенбаев о/м «Ізденіс»
Манаев о/м «Парасат»
Уалиханов о/м «Ақниет»
Азғыр о/м
Лабай о/м Бейне конференция
«Мұғалім мансабы: кәсібилік және көшбасшылық»

Мұғалімнің көшбасшылық қабілетін дамыту, үздіксіз кәсіби өсуге мүмкіндік жасау, сенімділік пен өзара түсінісітікті дамыту

11 Аудан мектептері арасында “Ізденіс”
желілік қоғамдастығы Магниттік мектептердің модераторлары мен дамытушы топтар Семинар
Магниттік мектептердің модераторлары мен дамытушы топтар Нәтижеге бағытталған жұмыс түрлеріне қатысып, көру, тәжірибе алмасу
6. Қолдаушылар тобы (жергілікті ұйымдар)
12
Қоғамдас тықтар арасында «Дарын» ғылыми-практикалық орталығы

Педагогикалық шеберлік орталығы

Аудандық әдістемелік кабинет

Әдістемелік басылыммен Интернет

Айына
1 рет

Жарты жылдыққа бір Телефон арқылы байланыс және желілік форумдар

Желілік байланыс(срm)

Электрондық хат алмасу

“Болашақ”
кәсіби қоғамдастығына мүшелер Республикалық сайыстар

Семинарлар Форумдар

Ақпараттық хат
Бюллетень жариялау Жаңа идеялармен білімге қол жеткізуді қамтамасыз ету

Желі көшбасшыларына кеңес беру,қолдау көрсету

Мұғалімдердің даму жобаларының жазбаларын жинап және редакциялап,оларды басылым немесе Интернетте жариялау

Категория: Учителя, прошедшие уровневые курсы | Добавил: Bahit31101976 | Теги: ҚМЖ, әдістер, коучинг Кайсагалиева Бахытгул Темиртасовна |
Просмотров: 143 | Загрузок: 28
Всего комментариев: 0
avatar