Учитель 21 Века

Главная » Файлы » главная » Учителя, прошедшие уровневые курсы [ Добавить материал ]


Бейнелеу өнері пәнінен 1 сыныпқа арналған орта мерзімді сабақ жоспары
21.10.2015, 21:11

Бейнелеу өнері пәнінен орта мерзімді жоспар 1-сынып

Күні


Сабақтың тақырыбы
мен
мақсаты Оқушы белсенділігін
арттыру үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер Сағат саны Оқып -үйренудің нәтижесі. Оқушы тақырып бойынша не білді? Сөйлеу мәдениетін
жетілдіру. Негізгі дерек-
көздер мен құрал-жабдықтар
1 Түстер шеңбері.Негізгі және қосымша түстер
Әр түрлі түстер мен олардың салыну техникасы, қолданылған материалдары туралы танып, білу, салыстыра отырып ой қорыту.
Сыни тұрғыдан ойлау, қабылдау, 1 Графикалық сурет салу техникасы , штрихтар түрлері, қолданылатын материалдар туралы түсінік алады. Сұрақ-жауап барысында, жұптық жұмыс жасауда Оқулық, репродукция, үлгі,
сурет салуға қажетті құралдар
2 Бояу реңдері бойынша түстердің үйлесуі.
Әр түрлі сипаттағы сызықтарды пайдалану арқылы графикалық натюрморт жасау арқыл шығарманың көркемділігін, көп қырлылығын таныту, өнерді қабылдауын дамыту Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 1 Бояу реңдері туралы түсініктерін жинақтайды. Түстердің маңызы туралы ой толғайды. Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
3 Бейнелеу өнеріндегі композиция
Дизайн түсінігімен танысу.Эскиз жасау,жұмыс істеу тәсілімен танысу арқылы шығармашылығын дамыту Жас ерекшелігін ескеру, сыни тұрғыдан ойлау 1 Дизайнерлермен танысады. Дизайнның күнделікті өмірде маңыздылығын түсінеді. Сұрақ-жауап барысында, жұптық жұмыс жасауда Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
4 Алманың суретін саламыз.
Геометриялық фигураларды талдау арқылы эскиз жасау,жұмыс істеу тәсілімен танысу арқылы шығармашылығын дамыту
Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 1 Пішіні ,көлемі Түстердің маңызы туралы ой толғайды Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
5 Жапырақтарға қарап сурет саламыз.
Геометриялық фигураларды талдау арқылы эскиз жасау,жұмыс істеу тәсілімен танысу арқылы шығармашылығын дамыту
Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 1 Жапырақтың әр бөлігінің мағыналы болғандығы, әсемдікке толы екенін түсінеді Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар,
киіз үйдің макеті
6 Күзгі табиғат көрінісі
Күзгі табиғат көрінісімен танысу. Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 1 Күзгі табиғатты аялауды, сүюді біледі. Сұрақ-жауап барысында, жұптық жұмыс жасауда Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
7 Еске түсіру арқылы көбелектің суретін саламыз.
Геометриялық фигураларды талдау арқылы эскиз жасау,жұмыс істеу тәсілімен танысу арқылы шығармашылығын дамыту
Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 1 Композиция, кескіндеме, графика бойынша алған блімдерін пайдаланып, тапсырманы орындайды Сұрақ-жауап барысында, жұптық жұмыс жасауда Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
8 Натюрморт саламыз
Әр түрлі сипаттағы сызықтарды пайдалану арқылы графикалық натюрморт жасау арқыл шығарманың көркемділігін, көп қырлылығын таныту, өнерді қабылдауын дамыту Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 1 Натюрморт туралы түсініктерін жинақтайды. Түстердің маңызы туралы ой толғайды Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
9 Құстардың суретін саламыз.
Геометриялық фигураларды талдау арқылы эскиз жасау,жұмыс істеу тәсілімен танысу арқылы шығармашылығын дамыту
Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста 1 Пішіні ,көлемі бейнелеу кезеңдерінің реті туралы танысады Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
10 Хайуанаттар бағы.
Жан-жануарларға деген сүйіспеншілігі туралы айтуына көмектесу Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 1 Қылқаламмен және гуашьпен жұмыс істеу үйренеді Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
11-12 Мен жануарларды жақсы көрем.
Жануарлардың суретін салуға үйрету,эстетикалық қабылдауларын дамыту Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста 2 Қылқаламмен және гуашьпен жұмыс істеу үйренеді Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
13 Ақ және қара
Графикамен таныстыру, кескендемеден айырмашылығын арттыру. Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 1 Гельді қаламмен салып үйренеді Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
14 Менің туған өлкем
Табиғат көріністерін салу шеберлігін жетілдіру, эстетикалық сезімдерін дамыту
Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста 1 Саусақтармен жұмыс істеу және қағазды қаттау техникасымен істеуді үйренеді Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
15 Жаңажылдық бетперделер Сәндей білу қабілетін, безендіру икемділігін дамытып, біліктілігін арттыру Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 1 Күрделі пішінді заттардыдайындау және кескіндеудегі графикалық және практикалық дағдыларымен қалыптасады Сұрақ-жауап барысында, жұптық жұмыс жасауда Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
16 Қыс .
Қысқы көріністі гуашьпен қағазға түсіре білуге үйрету Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 1 Қылқаламмен және гуашьпен жұмыс істеу үйренеді Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
17 Қыс өрнектері
Қыс өрнектерін салуға,табиғатқа деген қарым-қатынасын бере білуге жеткізу

Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста 1 Қылқаламмен және гуашьпен жұмыс істеу үйренеді, өрнектерді салып үйренеді Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
18-19 Қоңырауды мүсіндейміз
Қоңыраудың суретін салуға үйрету,эстетикалық қабылдауларын дамыту Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 2 Қарапайымнан күрделі заттарға дейін мүсіндеу дағдыларын қалыптастырады Сұрақ-жауап барысында, жұптық жұмыс жасауда Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
20-21 Сүйікті ертегілеріміздің кейіпкерлері
Ертегі кейіпкерлеріне сүйіспеншілік , жанашарлық сезімдерін оятып, қамқорлыққа баулу және түр түсті ажырата білуге үйрету Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 2 қамқорлыққа баулуды және түр түсті ажырата білуді үйренеді Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
22 Қазақстанның байтақ даласы
Өз туған өлкесіне, жеріне деген сүйіспеншілік, құрмет сезімдерін оята отырып , табиғат көрінісін қалай жеткізетінін айту қабілетін ояту Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста 1 сүйіспеншілік, құрмет сезімдері, табиғат көрінісін қалай жеткізетінін айту және суретті есте сақтай қабілеттері оянады Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
23 Аппликация «Гүл сыйлаймыз»
Сәндік өсімдіктерге анықтама, түсінік беру, аппликациямен таныстыру Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 1 Қайшымен жұмыс істеу әдістеріне үйренеді Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
24 Көктем
Көктемгі көңіл-күйді бере білу,көктемгі табиғатын, әдемілігін сезініп, оны бере білуге үйрету Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста 1 көктемгі табиғатын, әдемілігін сезіп, оны бере білуге үйренеді Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
25 Наурыз –көктем мерекесі.
Даланың әдемілігін адам тұлғаларымен беруге, суреттің композициясын ойластыруға үйрету Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 1 Қылқаламмен және гуашьпен жұмыс істеу үйренеді, өрнектерді салып үйренеді Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
26 Ою түрлері
Қазақ ою-өрнектерінің әсемдігін сезіндіре отырып, оларды дұрыс орналастыруға үйрету Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 1 сүйіспеншілік, құрмет сезімдері, табиғат көрінісін қалай жеткізетінін айту және суретті есте сақтай қабілеттері оянады Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
27-28 Бедерлі композиция.Қазақ оюлары
Қазақ ою-өрнектерінің әсемдігін сезіндіре отырып түрлі сәндік материалдарды қолдануға деген қызығушылықтарын арттыру
Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста 2 Қазақстан халықтарының ою-өрнегімен танысып, гүлді өрнекпен көмкерудің дизайнын түсінеді, өзін сынап көреді. Сұрақ-жауап барысында, жұптық жұмыс жасауда Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
29 Портрет
Портрет жанрымен таныстыру графикалық дағдыларын дамыту Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог,талантты анықтау 1 Қылқаламмен және гуашьпен жұмыс істеу үйренеді, өрнектерді салып үйренеді Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
30 Менің қалам
Қала суретін бейнелеуге үйрету қаланың түс үйлесімділігін дұрыс бере білу Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 1 сүйіспеншілік, құрмет сезімдері, табиғат көрінісін қалай жеткізетінін айту және суретті есте сақтай қабілеттері оянады Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
31-32 Дизайн біздің өмірімізде. Қорапты безендіреміз.
Ұстаған нәрсесі мен бөлменің ішін сәндеу, безендіру туралы идеяларыны жалғастыру, өнерді қабылдап, шығармашылықты арттыру Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста 2 Пішіні ,көлемі бейнелеу кезеңдерінің реті туралы танысады Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар
33 Дала гүлдері.
Қимыл қозғалыс бағыты мен көңіл-күйді шеберлігіне қарай бейнелеу. Өзі қалаған жанрға, өзі қалаған тәсілмен бейне салу. Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру, бағдарлау, диалог 1 Композиция, кескіндеме, графика бойынша алған блімдерін пайдаланып, тапсырманы орындайды Диалог құру барысында, пікірлесуде, суреттермен жұмыста Оқулық, репродукция, үлгі, сурет салуға қажетті құралдар

Категория: Учителя, прошедшие уровневые курсы | Добавил: meslamova Еслямова Макпал Солтангазиевна |
Просмотров: 2992 | Загрузок: 658
Всего комментариев: 0
avatar